• okheei

någon som kan tyda mitt test?

Om testet stämmer så är jag i 3+1
    ?har ömma bröst
    ?molande värk i "tjej magen" haft ända sedan ägglossning den 23:e oktober
    ? fick en rosa blodflytning den 27 oktober (säker på att det var en nidblödning då jag aldrig mellan blöder innan mens)
    ? huvudvärk ? ibland smakar saker jag älskar väldigt äckligt
    ? mycket flytningar (mer än vanligt)

Så.. hur skulle ni tolka detta test? kan även meddela att det är mer blått i verkligheten! :)  

• Svar på tråden någon som kan tyda mitt test?
  • Anonym (FBI)

De ser ut som du helt enkelt är en av få människor som har en grön liten Alien i magen ;) grattis!

• Anonym (FBI)

Ja som man fick i Sims spelen ;D

• PurpleHeart

Solklart positivt utan tvekan. Stort grattis!

Om du vill vara helt säker så köp ett digitalt test med veckoindikator. Vet hur det är, man har svårt att tro på det i början.

• okheei

Översta testet från igår och ett idag med morgon urin... 2 olika svar.. :(

• PurpleHeart
    okheei skrev 2016-11-01 11:41:32 följande:

Översta testet från igår och ett idag med morgon urin... 2 olika svar.. :(

Men båda är ju fortfarande positiva.
  • okheei

Tycker inte testet från idag e positivt.. ser mer ut som ett spök streck i verkligheten.. & clearblue veckoindikator säger "inte gravid"

Kan clearblues tester visa så fel och bli positiva trots att man inte e gravid?

• PurpleHeart

Ja men då är det inte konstigt att du får varierande resultat och att det digitala inte reagerar än. Vänta ett par dagar, helst till söndag givetvis även om jag förstår att det är svårt, och testa igen.

Önskar dig all lycka! Uppdatera gärna

• okheei

Ja nu ska jag banne mig vänta alltså :D så får vi se hur de slutar :D meddelar resultat :D

• PurpleHeart
    okheei skrev 2016-11-01 19:00:34 följande:

Ja nu ska jag banne mig vänta alltså :D så får vi se hur de slutar :D meddelar resultat :D

• okheei

Första testet som vart positivt överst, de andra två är från idag.. bim-2 ???? Vågar jag hoppas? :/

Svar på tråden någon som kan tyda mitt test?