• Bimbomlum345

Vi som är i bim+5 eller mer men får neg gravidtest

Hej. Jag undra om nån skulle vilja följa denna spännande resa ? Jag är 22 år gammal och försöker få mitt första barn. Jag är på bim +5 och inge mens har testa mig på bim+2 / +3 men fick neg. Sen dess har jag inte vågat testa mig mer.

Innan mens brukar jag alltid ha sån värk å både bröst och mage men denna gång inget.

Det ända som har ändras är att jag är en slags mensvärk de hugger å sticker å trycker liksom i magen ? Jag kissar mycket mer än vanligt ibland kan det bara gå 10 min i mellan. Jag har vattniga flyttningar även vita lite tjocka är dom. Det känns som mensen ska komma hela tiden men det är dessa flytningar som rinner. Jag är mer känslig och mitt humör svajar och jag är hungrig jämt. Så jag undrar är det nån som är där jag är? Finns det nån som kan ge mig hopp? Vill verkligen ha ett plus <3

• Svar på tråden Vi som är i bim+5 eller mer men får neg gravidtest
  • Littlebird
    Bimbomlum345 skrev 2016-11-03 20:08:32 följande:

Littlebird. Ja precis vi får bara vänta. Jag har inte vågat testa mig än är på bim+8 imorgon men tänkte att jag skulle testa mig efter helgen om ej mensen har kommit. Men den verkar vara borta har fortfarande bara massa flytningar.. men ja jag håller tummarna för dig å mig hoppas vi får vårat plus ????

Målarsasah- men fy vad drygt skulle få något fel! Men jag hoppas att du får ett plus :D annars tycker jag vår mens kan komma så man kan försöka igen!

Jag är bim 9 eller 10 men jag tänkte vänta till bim 14 innan jag testar mig annars så har kroppen lurat mig och jag får hoppas på nästa månad :).
  • Mandiiisen

Hur har det gått för er tjejer, blivit något plus? =)

Jag är själv i samma situation som ni, bim+4/5 utan att mensen vill dyka upp eller något positivt test ZZzz

• Littlebird

Inget plus här... dock har jag flytningar och det känns som att ''nu rinner det mens'' men inte. Har ömma bröstvårtor när jag buffar lite på dem och känner mig allmänt uppblåst och gasig. Lite mensvärk sådär varannan dag men inte mer.

Jag är nu bim + 17.

Men tror att det kanske var en mens fri månad..  Börjar tappa hoppet.. :/

• Littlebird

Fick en ljusrosa flytning idag men inget mer... Någon som har erfarenhet av detta? ?

• Mandiiisen
    Littlebird skrev 2016-11-11 17:10:41 följande:

Fick en ljusrosa flytning idag men inget mer... Någon som har erfarenhet av detta? ?

Kanske en nidblödning? :)
  • Littlebird
    Mandiiisen skrev 2016-11-11 17:21:06 följande:

Kanske en nidblödning? :)

Åh.. Ja jag kan ju hoppas. Men just nu är jag bara så osäker, känns inte ens som jag känner min kropp haha. Kände på livmodertappen och den var sluten och lite hård (inte stenhård som de ska vara? Vid graviditet?!)
  • FrökenE1985

Här kommer en till. Bim+6 nu. Ingen mens och inget plus. Eller tycker mig ana ytterst svaga streck men det blir liksom inte starkare. Använt flera olika märken både tidiga test och "vanliga" test. Blir såååå frustrerad. Samtidigt skriker kroppen gravid. Min sambo tycker också det då jag även är mycket lugnare än normalt.

• Littlebird

Fick min mens straxt efter jag skrev sist. Men men nya tag denna månaden. Tog ut min sprial i oktober så nu vet jag i alla fall att kroppen fungerar som den ska. :)

• Pyse

Jag är på bim + 8. Fick missfall för 5 veckor sedan. Det var ett tidigt missfall, hann gå till v. 5. Hcg-nivån sjönk snabbt och jag fick missfallet 2 dagar efter bim, blödde i 6 dagar. Därefter tror jag att jag fick ägglossning, cirka 13 dagar efter missfallet. Det var två likadana starka streck, dock var båda svaga. Tror ändå jag hade ägglossning då, stämmer med kalendern och jag fick endel finnar. Några dagar senare svällde min mage upp, mådde illa från och till, hade värk i mage och svank lite då och då. Av någon konstig anledning fick jag stegring på ägglossningstest efter en och en halv vecka. Var det min ägglossning då?

Fick en liten brun flytning den dagen som min mens skulle komma på, inga tecken på att jag snart ska ha mens och inget plus. Är som sagt på bim + 8 idag. Vad ska jag tro?

• Ekfa

Hade varit spännande att höra hur det har gått för er!?

Är nu på BIM+19. Gjort tre tester fram till BIM+10 som alla varit negativa :( kanske dags att göra ett nytt...

• niiskuneiti

Jag vill väldigt gärna höra hur det gått för er :) Jag är idag på BIM+2, ingen mens och negativt test imorse.

Svar på tråden Vi som är i bim+5 eller mer men får neg gravidtest