• Anonym (s)

Hade du vågat släppa in en städfirma i din lägenhet eller hus om det är en registrerad firma?

Hade du vågat släppa in en städfirma i din lägenhet eller hus om det är en registrerad firma för 180 SEK/h efter RUT?

Ja/Nej?

Ja, jag vet att flera här kommer skriva, "hur många trådar vill du skapa om detta tema"? Men det struntar jag i, kram.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-02 02:52
    Om du är hemma samtidigt.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hade du vågat släppa in en städfirma i din lägenhet eller hus om det är en registrerad firma?
  • Anonym (Ingen)

Jag släpper inte in någon om jag själv eller någon i familjen inte är hemma.

• Anonym (s)
    Anonym (Ingen) skrev 2016-11-02 02:31:18 följande:

Jag släpper inte in någon om jag själv eller någon i familjen inte är hemma.

Glömde skriva, om du själv är hemma.
  • Anonym (V)

Men vad gör tråden under "sex och samlevnad"?

• Carambolan

Vågat ja, men tycker fortfarande att det är en orimligt låg timkostnad. Antingen tummar de på löner, arbetsvillkor eller kvalitet och inget av det vill jag bidra till.

• Stårschan

Varför inte? Sotarn och alla möjliga andra släpper man ju in hipp som happ. Den jag är mest rädd för att släppa in hemma är min mamma, för hon har dille på att städa hemma hos oss, med påföljden att saker läggs på "bra ställen" så att man inte hittar dem sedan. På det sättet skulle jag nog vara mindre orolig att släppa in en städfirma som förmodligen har bra rutiner för sådant.

• Dixie

Om jag är hemma är det ju inga problem - om jag skulle anlita städfirma framöver beror ju till stor del på hur bra jobb de gör.

• Anonym (Man i kalasbyxor)

Är du rädd att bli våldtagen eftersom du ställer frågan i sex-forumet?

Vad annars är du rätt för? Vi har städning av firma och vi vill verkligen inte vara hemma det timmarna de är i vårat hus.

• Anonym (Ann Onym)

Nej, det vill jag inte. Har saker för stora värden i hemmet och vill inte få utspritt att det finns värdesaker här som är lätta att bära med sig.

Orkar inte lägga undan allt i vardagen heller.

• Wench85

Nja, våga släppa in städfirma gör jag, men jag föredrar att inte vara hemma för att inte vara ivägen.

Städfirman hittade vi via... någon offert-site. Läste recensioner, träffades och allt kändes bra. De har städat hos oss varannan vecka i cirka två år och vi har aldrig märkt något fuffens alls så det känns helt ok!

• Tom Araya
    Anonym (s) skrev 2016-11-02 01:50:22 följande:

Hade du vågat släppa in en städfirma i din lägenhet eller hus om det är en registrerad firma för 180 SEK/h efter RUT?

Ja/Nej?

Ja, jag vet att flera här kommer skriva, "hur många trådar vill du skapa om detta tema"? Men det struntar jag i, kram.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-02 02:52
    Om du är hemma samtidigt.

Ja, det vågar jag, men då vill jag ha referenser och ännu hellre att jag känner den som driver firman eller kommer och städar.
Svar på tråden Hade du vågat släppa in en städfirma i din lägenhet eller hus om det är en registrerad firma?