Jag kraschade förra året i mars efter några års stressig tid på jobbet med underbemanning ( om man var sjuk satte dom inte alltid in någon pga vikarie brist hette det och då fick man slita arslet av sig ) , mycket förändringar och omorganisationer , många som mår dåligt på jobbet och då fick man även där jobba mera än man " skulle " för att täcka upp , mer och mer vi ska göra på kort tid och väldigt slimmat med tid ( har man tur hann man gå på toa ) , en hel del konflikter och tjafs som inte alltid blir löst utan ligger kvar och gror ( vet man tex att man jobbar med A och B och dom två tål inte varandra får man på nå vis gå emellan och försöka hålla stämningen annars blir arbetet lidande ) . Först blev jag sjukskriven tre veckor , kom tillbaka och klarade nästan en vecka innan jag bröt ihop igen men körde på ett tag tills sommaren då det inte var hållbart och blev igen sjukskriven tre veckor och körde på ett tag sedan igen tills nu då jag har börjat jobbat sedan en månad tillbaka på deltid och känner mig fortfarande inte bra . Det är nått och jämnt att jag klarar av dom få timmar jag är där och vardagslivet ska vi inte ens prata om , disken känns som ett omöjligt projekt som jag helst vill ta nästa år och jag känner mig tom inuti . Jag gör en massa saker men det känns ingenting och antingen är jag ledsen eller arg / irriterad , glädje stunderna är få . Som mest har jag haft 4_ 5 bra dagar sedan tillbaka igen och är nedstämd . Försöker komma igång men allt tar emot något enormt . Jag vill bara bli bra :(