• Noname00

Sökfuktionen generar andra trådar än rubriken.

Provade att söka upp en tråd som heter Duscha efter idrott och jobb

Det ger 2 sökträffar med rätt rubrik, men trådarna handlar om bubbelvatten och en annan om åksjuketabletter. vilket man kommer till om man klickar.

Provade att söka på lite annat och det ger också andra resultat än det man söker efter.

• Svar på tråden Sökfuktionen generar andra trådar än rubriken.
  • Aniiee

Håller med ovan, sök på google istället.

site : familjeliv . se  (utan mellanslag, förstås) det du söker efter. Då söker google bara på familjeliv.

Knowledge is knowing Frankenstein wasn't the monster. Wisdom is understanding Frankenstein was the monster.
  • flygrl
    Aniiee skrev 2016-11-03 15:57:31 följande:

Håller med ovan, sök på google istället.

site : familjeliv . se  (utan mellanslag, förstås) det du söker efter. Då söker google bara på familjeliv.

Knowledge is knowing Frankenstein wasn't the monster. Wisdom is understanding Frankenstein was the monster.
    Jag brukar söka 'sökord site:familjeliv.se'
    Menar du det funkar vända på det 'site:familjeliv.se sökord'?
  • Aniiee
    flygrl skrev 2016-11-03 18:11:27 följande:
    Jag brukar söka 'sökord site:familjeliv.se'
    Menar du det funkar vända på det 'site:familjeliv.se sökord'?
    Jupp, jag skriver allt site:--- först.
  • flygrl
    Aniiee skrev 2016-11-03 20:11:55 följande:
    Jupp, jag skriver allt site:--- först.
    Ok, intressant.
  • Noname00

Är det inte bättre om FL kan försöka få till sidan så den fungerar korrekt, det verkar vara lite si och så.

Svar på tråden Sökfuktionen generar andra trådar än rubriken.