Otit skrev 2016-11-09 11:50:54 följande:
Vad skönt! Men har du mått väldigt dåligt nu i början eller? Jag blev svullen om magen väldigt tidigt. Fick köpa mammabyxor i vecka 14 typ, kunde inte ha höga jeans som tryckte på magen. Men sen var det väl typ vecka 16,17 som det verkligen syntes att det var en bebismage. Innan det såg den mest svullen ut. Ja vi gjorde kub! Dels för att få veta sannolikheten, men också för att få göra ett ultraljud. Var så magiskt att se lillplutten för första gången. Ska ni göra kub? :)
Jag har inte spytt, men jag har varit otroligt trött och inte haft någon aptit över huvud taget. Öppna kylskåpet är en mardröm, glömmer fortfarande ibland att hålla andan innan jag gör det...
Jag går in i vecka 10 imorgon och har en ordentligt svullen mage men som faktiskt har formen av en riktigt fin bebismage. Tajta byxor är jobbigt.
Kuben ringde jag också bokade idag, och skulle få en tid i början på december. Jag hade hoppas på tidigare just för att vi är så sugna på ultraljudet och inte förrän det vill vi gå ut offentligt. Hur gjorde ni med den biten? Att berätta? :) Vi har berättat för de närmaste...