Ni svenskar gnäller på ALLT
Allt ifrån att ni är för tjocka för att bli gravida till att alla SDare är rasister.
Allt ifrån att ni är för tjocka för att bli gravida till att alla SDare är rasister.
Mänskligheten har inte utvecklats vidare för att vi gått runt och varit nöjda hela tiden.
- Ugh ugh idag blir det kall rotsoppa.
- Gruff gruff men för i helvete inte igen. Jag vill ha varmt tillagat kött idag.
*går och dödar ett djur och upptäcker elden*
:
om man håller med SD främlingsfientliga politik betyder det antingen att man inte har läst ordentligt i partiprogrammet eller så delar man deras åsikter, så visst kan man "dra alla över en kam"!
Så kanske det är men att dra alla över en kam bara för att man håller med i deras politik är idiotiskt. Eller ni kanske menar att alla ca 25000 medlemmar i partiet är rasister?
Men det är ju det som är grejen, ni gnäller men gör inte ett skit för att försöka fixa det. Det är det jag menar med att tjocka som försöker bli gravida, känner en hel del sådana kvinnor. Dom gnäller och går inte ut och rör på sig.
Mänskligheten har inte utvecklats vidare för att vi gått runt och varit nöjda hela tiden.
- Ugh ugh idag blir det kall rotsoppa.
- Gruff gruff men för i helvete inte igen. Jag vill ha varmt tillagat kött idag.
*går och dödar ett djur och upptäcker elden*
:
Du kanske inte hänger med i media? Isåfall är det bara att söka på internet så kan du läsa på.
Nej där har du fel, bara för att jag som många andra tänker på tex dom svaga i samhället så är inte vi rasisiter. Hade dom andra partierna gjort sitt jobb och inte slängt flera miljarder på flyktingar och skitit i dom svaga igenom att tex ta bort assistans så hade inte SD varit så stora som nu.
om man håller med SD främlingsfientliga politik betyder det antingen att man inte har läst ordentligt i partiprogrammet eller så delar man deras åsikter, så visst kan man "dra alla över en kam"!
Kolla dom senaste opinionsmätningarna så lovar jag att du hittar det.
Att SD snart är det största partiet är nog mest önsketänkande från din sida...... för det står inget om detta i medierna!
Men det är ju det som är grejen, ni gnäller men gör inte ett skit för att försöka fixa det. Det är det jag menar med att tjocka som försöker bli gravida, känner en hel del sådana kvinnor. Dom gnäller och går inte ut och rör på sig.
Och vem sitter och gnäller nu? jo du.
Oh the irony
Och vem sitter och gnäller nu? jo du.
Oh the irony
Blev du offended eller vad är ditt problem? Jag gnäller inte utan är trött på att det enda man hör på hela tiden är hur svenskar klagar på så onödiga saker när det finns en lösning till problemet.
Det räcker ju med att läsa runt lite på familjeliv så kommer ni med idioti frågor och undrar om ni är gravida och liknade. HUR ska läsarna kunna veta det, gå till närmaste affär och köp ett test så får ni svar.
Haha nej jag är road över att du sitter på familjeliv och gnäller på att folk gnäller.
Du klagar på att svenskar klagar när din egen lösning är så simpel som att sluta hänga på forum.
Alltid lika underhållande med motsägelsefulla trådstarter.
Kanske är dags för dig att flytta hem till ditt land så slipper du gnälla? :)
Kanske är dags för dig att flytta hem till ditt land så slipper du gnälla? :)
En och en annan? Är man en av dom mest uppsatta personerna i partiet så får man skärpa till sig. Och det är skrattretande att det enda du har att komma med är att vi som röstar på SD är dumma i huvudet.