• Anonym (Ts)

Ni svenskar gnäller på ALLT

Allt ifrån att ni är för tjocka för att bli gravida till att alla SDare är rasister.

• Svar på tråden Ni svenskar gnäller på ALLT
  • BandAnna

Mänskligheten har inte utvecklats vidare för att vi gått runt och varit nöjda hela tiden. 

- Ugh ugh idag blir det kall rotsoppa. 
    - Gruff gruff men för i helvete inte igen. Jag vill ha varmt tillagat kött idag. 
    *går och dödar ett djur och upptäcker elden*

:

• Dixie

om man håller med SD främlingsfientliga politik betyder det antingen att man inte har läst ordentligt i partiprogrammet eller så delar man deras åsikter, så visst kan man "dra alla över en kam"!

Anonym (Ts) skrev 2016-11-08 10:38:47 följande:

Så kanske det är men att dra alla över en kam bara för att man håller med i deras politik är idiotiskt. Eller ni kanske menar att alla ca 25000 medlemmar i partiet är rasister?

• Anonym (Ts)

Men det är ju det som är grejen, ni gnäller men gör inte ett skit för att försöka fixa det. Det är det jag menar med att tjocka som försöker bli gravida, känner en hel del sådana kvinnor. Dom gnäller och går inte ut och rör på sig.

BandAnna skrev 2016-11-08 10:47:47 följande:

Mänskligheten har inte utvecklats vidare för att vi gått runt och varit nöjda hela tiden. 

- Ugh ugh idag blir det kall rotsoppa. 

- Gruff gruff men för i helvete inte igen. Jag vill ha varmt tillagat kött idag. 

*går och dödar ett djur och upptäcker elden*

:

• Dixie
    Anonym (Ts) skrev 2016-11-08 10:36:29 följande:

Du kanske inte hänger med i media? Isåfall är det bara att söka på internet så kan du läsa på.

Att SD snart är det största partiet är nog mest önsketänkande från din sida...... för det står inget om detta i medierna!
  • Anonym (Ts)

Nej där har du fel, bara för att jag som många andra tänker på tex dom svaga i samhället så är inte vi rasisiter. Hade dom andra partierna gjort sitt jobb och inte slängt flera miljarder på flyktingar och skitit i dom svaga igenom att tex ta bort assistans så hade inte SD varit så stora som nu.

Dixie skrev 2016-11-08 10:52:03 följande:

om man håller med SD främlingsfientliga politik betyder det antingen att man inte har läst ordentligt i partiprogrammet eller så delar man deras åsikter, så visst kan man "dra alla över en kam"!

• Anonym (Ts)

Kolla dom senaste opinionsmätningarna så lovar jag att du hittar det.

Dixie skrev 2016-11-08 10:53:26 följande:

Att SD snart är det största partiet är nog mest önsketänkande från din sida...... för det står inget om detta i medierna!

• BandAnna
    Anonym (Ts) skrev 2016-11-08 10:52:24 följande:

Men det är ju det som är grejen, ni gnäller men gör inte ett skit för att försöka fixa det. Det är det jag menar med att tjocka som försöker bli gravida, känner en hel del sådana kvinnor. Dom gnäller och går inte ut och rör på sig.

Och vem sitter och gnäller nu? jo du. 
    Oh the irony

• Anonym (Ts)
    BandAnna skrev 2016-11-08 11:12:12 följande:

Och vem sitter och gnäller nu? jo du. 
    Oh the irony

Blev du offended eller vad är ditt problem? Jag gnäller inte utan är trött på att det enda man hör på hela tiden är hur svenskar klagar på så onödiga saker när det finns en lösning till problemet.

Det räcker ju med att läsa runt lite på familjeliv så kommer ni med idioti frågor och undrar om ni är gravida och liknade. HUR ska läsarna kunna veta det, gå till närmaste affär och köp ett test så får ni svar. 
  • Anonym (Jo)
    Anonym (Ts) skrev 2016-11-08 11:49:55 följande:

Blev du offended eller vad är ditt problem? Jag gnäller inte utan är trött på att det enda man hör på hela tiden är hur svenskar klagar på så onödiga saker när det finns en lösning till problemet.

Det räcker ju med att läsa runt lite på familjeliv så kommer ni med idioti frågor och undrar om ni är gravida och liknade. HUR ska läsarna kunna veta det, gå till närmaste affär och köp ett test så får ni svar. 

Jo du gnäller och klagar som en bitter käring. Du vill bara inte inse det själv! Och det är rätt onödigt det du klagar på också, nämligen folk som klagar
  • Anonym (H)

Du går in på ett diskussionsforum, där en av dom huvudsakliga sakerna man kan göra, är att ställa frågor och prata om upplevelser, och gnäller på att folk ställer frågor och pratar om sina upplevelser.. 
    du gnäller på att andra gnäller, enligt din tolkning av alla frågor och diskussioner som pågår, på ett diskussionsforum... med fokus på familj och relationer..

lösningen på ditt problem är ju att du lämnar familjeliv! 
    där har du det! sluta läs här så läser du inte gnället och har då inget att gnälla på själv! och om folk irl gnäller, sluta umgås med folk. 

du behöver inte tacka för hjälpen ;) 
  • Farfallos
    Anonym (Ts) skrev 2016-11-08 10:34:23 följande:
    En och en annan? Är man en av dom mest uppsatta personerna i partiet så får man skärpa till sig. Och det är skrattretande att det enda du har att komma med är att vi som röstar på SD är dumma i huvudet.
    Det här blir bara värre och värre....

1 - Du säger: "Är man en av de mest uppsatta personerna så får man skärpa till sig."
         Jag säger: "Japp, och det bör kanske flera av SD's mest uppsatta personer (de som sitter i riksdagen) tänka på."

nyheter24.se/maktkamp24/785778-5-fakta-som-visar-att-sverigedemokrater-ar-mer-kriminella-an-invandrare

2 - Sedan följer du upp med "Och det är skrattretande att det enda du har att komma med är att vi som röstar på SD är dumma i huvudet."
         Jag vill göra dig uppmärksam på att punkt 1 här ovanför berör ett område som jag verkligen hade att komma med, och det är det solklara faktum att SD's riksdagsledamöter i hög utsträckning är kriminella. Det var själva kärnan i det hela, och det förfärar mig att deras sympatisörer inte ser allvaret i det. Min slutsats är därför att deras sympatisörer är obeskrivligt korkade. Även du lyckades missa själva kärnan i det jag sa om den stora andelen kriminella i SD's ledning och bland dess riksdagsledamöter. ...men du sympatiserar ju med SD, och då får ju allt sin förklaring till den missen.
  • BandAnna

Haha nej jag är road över att du sitter på familjeliv och gnäller på att folk gnäller. 
    Du klagar på att svenskar klagar när din egen lösning är så simpel som att sluta hänga på forum. 

Alltid lika underhållande med motsägelsefulla trådstarter. 

• Anonym (Jag)

Kanske är dags för dig att flytta hem till ditt land så slipper du gnälla? :)

• Anonym (japp)
    En och en annan? Är man en av dom mest uppsatta personerna i partiet så får man skärpa till sig. Och det är skrattretande att det enda du har att komma med är att vi som röstar på SD är dumma i huvudet.
    Men så är det ju?! Det finns statistik på att rasister och andra av den sorten har lägre intelligens. Som synes ganska tydligt i denna och andra trådar här på fl och på andra forum. Där får du bara gilla läget.
  • Anonym (F)
    Anonym (Jag) skrev 2016-11-08 14:27:36 följande:

Kanske är dags för dig att flytta hem till ditt land så slipper du gnälla? :)

Funderade lite över det där med... VI svenskar gnäller. Varför gnäller VI så mycket... Att man har bott i England betyder inte att man är därifrån.

Låt mig spekulera... Du ts är från Sverige men har bott i England i några år och anser dig numera vara världsvan och lite förmer än oss vanliga bonn-svenskar.

Så med din svenska bakgrund och dina världsvana erfarenheter har du nu alltså skaffat dig rätten att komma hem och gnälla på de gnälliga svenskarna...

Classy ts, classy...
  • Anonym (hahahaha)

Tror du att du ger SD bra reklam genom att starta sådana här trådar?

Hade jag sympatiserat med SD, hade jag blivit förbannad om jag läst detta. Det ger ju verkligen intrycket av att de som röstar på SD är just 

....dumma i huvudet.
Svar på tråden Ni svenskar gnäller på ALLT