• SportySpice

    Ruvardag 13 och negativt, bör jag ge upp och sluta med Lutinus?

    Idag är jag inne på ruvardag 13 med ett 2 dagars, helt blankt på både stickor och CB Digital nu på morgonen. 

    Känns som om mens är på ingång också.. 

    Det bör ju visa positivt nu om det tagit sig? Jag har vid mina tidigare graviditeter (inte IVF) testat tidigt, dvs några dagar innan mens, och om jag räknar rätt så borde jag vara på BIM +1 nu?

    Jag funderar på att sluta med Lutinus, som ger mig huvudvärk, trötthet och är extremt kladdigt. Jag vill ju inte att tabletterna gör att mensen dröjer utan vill göra FET så snart det går, vi fick ett till frysen.

    Hur hade ni gjort? Någon som testat negativt utan några egentliga symptom och det sedan visat sig positivt? Testdag är på söndag 13/11.

  • Svar på tråden Ruvardag 13 och negativt, bör jag ge upp och sluta med Lutinus?
  • cameleon

    Jag skulle fortsätta med Lutinus även fast du "borde" fått positivt redan. Men tänk om det skulle bli positivt, då kommer du ångra dig.

    Du kan ju alltid fråga om du får göra FET direkt. Jag har gjorde det en gång, med den mensen som kom när det misslyckades. Mina FET har varit stimulerade.


Svar på tråden Ruvardag 13 och negativt, bör jag ge upp och sluta med Lutinus?