Gravid???? Rfsu tidigt graviditetstest
Hej där.
Åhh jag kan knappt bärga mig av nyfikenhet. Ska testa imorgon igen men vill veta nu nu nu. Tänker ni kanske kan hjälpa mig lite uthärda dagen?
Testade med rfsu tidigt graviditetstest igår. Det såg ut att bli negativt så efter 2 min lade jag det åt sidan för att göra något. Tänkte titta igen efter 3-4 minuter till men så tappade jag bort det. Tänkte ahh skit också var säkert negativt ändå och ska testa igen nån dag senare iaf. Det är alltså 4-5 dar innan beräknad menstruation.
Meeen så hittade jag det idag och till min stora förvåning visar det ett svagt men absolut tydligt positivt streck. Kan jag vara glad åt detta? Nu vet jag ju inte om strecket uppkommit 'för sent' eller om det var där redan efter 5 minuter. Då had ejag varit stensäker på att jag är gravid. Nu är jag rädd att det inte stämmer då jag ej såg det direkt efter jag testat. Vad tror ni??? Har haft gamla rfsu test som jag sparat tidigare som aldrig visat positivt. Så det känns hoppfullt.
Tacksam för svar. Jag hoppas så att det visar imorrn. Ska testa direkt med morgonurinen.