• Miapingla

Har kvar gravsymptomen efter 2 dagar MKT sparsam blödning? Nid?

Någon som känner igen sig??

Jag har bim 20/11 (egentligen)!har sen lite över 1v haft molande värk i tjejmagen, huvudvärk från hell (sökte på VåC) lätt spända bröst , har dock ganska stora och inte känt det med mina andra barn.. Tanken har hela tiden lett mig åt att "nu hände det, nu är jag gravid". MEN.. Natten till bim-7 kom det rosa på pappret när jag torkade mig och detta blev klar rött i färgen vid nästa besök på WC. Har klarat mig med trosskydd utan problem de 2 dagar det höll på, kändes som att det rann hela tiden men kom endast sparsamt när jag torkat mig..? Hade nid med 2an och då var det bara rosa vid 2 besök.

Har alltid haft problem med väldigt kraftig och riklig mens så jag är liggande av smärta.

Jag och min Karl varken försöker eller skyddar , kör med avbrutet samlag och tänker att "händer det så är det meningen ??

Kan detta varit nid ändå? Har fortfarande molande värk, lätt spända bröst vid tillfälle, smakar även skumt i munnen..

Tog ett graverat igår men visar neg . DOCK är det en 1mm färgning där strecket ska varit om det va positivt..?

Är på bim-4 idag och får vackert vänta tills helgen och testa igen om inte mens kommer..

• Svar på tråden Har kvar gravsymptomen efter 2 dagar MKT sparsam blödning? Nid?
Svar på tråden Har kvar gravsymptomen efter 2 dagar MKT sparsam blödning? Nid?