Ni som varit gravida trots mens?
Hallå, har en känsla av att jag kan vara gravid.
Min mens har alltid varit väldigt oregelbunden, men brukar då oftast komma mycket senare än förväntat, denna månad kom den dock efter 24 dagar vilket var väldigt tidigt och började på kvällen som annars aldrig brukar hända. Den var olik sig och jag trodde först det kunde vara en nidblödning men blödde sen i 3 dagar till, inte så mycket men det kändes som vanlig mens.
Efter några dagar började jag känna av molvärk och har gjort det till och från i en vecka nu, särskilt när jag har gjort något ansträngande med kroppen.
Även stickningar/hugg/ilningar i livmodern och lite värk korsryggen. Har dessutom fått oerhört många finnar på just hakan, har hört att det kan vara hormonellt? Och ökade flytingar så pass att jag av vana kollar om det är mens som kommit, haha.
Utöver det har jag vissa dagar haft en allmän känsla av att vara gravid, har varit det en gång innan så minns hur jag kände då. Men, hur stor är chansen att jag faktiskt kan vara det? Är ni fler som haft som en riktig mens och varit gravida? Och kan jag testa nu fast jag inte vet när mensen egentligen skulle ha kommit?
Vet att det finns säkert flera trådar men vill ha något mer personliga svar.