• 2juli2016

Kan jag vara gravis?

Ska försöka sammanfatta det här så bra som möjligt. Hade samlag med sambon två och en dag innan ÄL den 2a November. Hade runt den 11e (kommer inte riktigt ihåg vilken exakt dag det var) ett hugg i livmodern, men kan också ha varit äggstocken, som varade bara i ca 20 sekunder. Tog RFSU testa tidigt (4 dagar innan förväntad mens) den 12e som visade ett otroligt svagt positivt.
     Har sedan hugget runt den 11e också fått extremt ömma bröst, känns nästan som träningsverk och gör ont att sova på.
     Skulle haft min mens den 16 så köpte ett 6 days early predictor test idag (18e) men den visade absolut negativt, och så kom mensen idag kort därefter. Saken är den att den är extremt tunn. Har bara ett trosskydd på mig men det är knappt att jag behöver den. Brösten värker fortfarande, illamåendet är fortfarande där.  Har också haft som menssmärtor sen efter hugget i magen. Kommit lite till och från, ibland har den inte varit där och ibland har den det.  
     Undrar om det är någon som har haft detsamma som jag och fortfarande varit gravid eller om ni tror det är kört för mig den här cykeln?

• Svar på tråden Kan jag vara gravis?
  • 2juli2016

Började också gråta från ingenstans. Jag vet att det tillhör PMS symptom, men jag har aldrig fått det tidigare i mitt liv. Kan det ändras efter man får ett missfall? 

Svar på tråden Kan jag vara gravis?