Dags för barn nummer 2
Jag och min sambo planerar för barn nummer två. Vår första är 1 1/2 år i december. Någon annan som är i samma tankar?
Jag och min sambo planerar för barn nummer två. Vår första är 1 1/2 år i december. Någon annan som är i samma tankar?
Nope, nummer 2
Nice!
Min dotter är från 22/10 -15 bra årgångar!
Nice!
Min dotter är från 22/10 -15 bra årgångar!
Här planeras nummer två! Vår lilla prins blir ett år i mitten av december :)
Här planeras nummer två! Vår lilla prins blir ett år i mitten av december :)
Lååååångsam resa mot nästa BIM.... onsdag... 5 dagar to go. Kanske testar på söndag... men räknar inte med att det visar pos.
Augustibebis, är vad jag vill ha nu!
Lååååångsam resa mot nästa BIM.... onsdag... 5 dagar to go. Kanske testar på söndag... men räknar inte med att det visar pos.
Augustibebis, är vad jag vill ha nu!
Hehe, hoppas det tog sig och du har något litet fint i magen nu. Det är så jäkla häftigt att vara gravid... föda, not so much... men hålla mini bebis... Gud vad jag längtar!
Hehe, hoppas det tog sig och du har något litet fint i magen nu. Det är så jäkla häftigt att vara gravid... föda, not so much... men hålla mini bebis... Gud vad jag längtar!
Vi ska också försöka oss på ett syskon. La av med hormoner för en vecka sen. Så jag vet inte när äl kommer igång och heller inte när bim är :/
Sonen fyller två i mitten av december
Ville bara uppdatera och skriva att det inte blir en augustibebis här - mensen kom idag.
Nya tag nu. Kommer nog dricka lite glögg i helgen iaf...
Hoppar gärna in :)
Här är vi inne på andra försöket, har en son på 9månader så nu är syskonverkstan igång.
Vi vill båda ha tätta barn.
Tog 2,5år innan vi blev gravida med lillen inte den bästa graviditeten eller förlossningen men hoppas att denna blir bättre.