• Anonym (Råd)

Folk påstår att min sambo är otrogen mot mig

Det känns som att min omgivning är svartsjuka på mitt höfthållare. Många kommer fram och påstår att de har sätt min kille vara otrogen mot mig. När jag konfronterat honom har har gett mig rimliga förklaringar tycker jag. Han har inte varit otrogen.

Det som däremot är märkligt är att alla i mitt umgänge inte känner varandra. Så de kan ju omöjligt ha pratat ihop sig om att förstöra förhållandet.

Exempelvis, min kille var på krogen. En av mina vänner hade sagt att hon såg honom hångla med en tjej. När jag frågade honom sa han att det inte stämde och att han istället gjorde hjärt och lungräddning på henne. Jag tror på honom. Han skulle aldrig kyssa en tjej när han är sambo med mig.

En annan av mina vänner hade påstått att hon sett honom i simhallen med en tjej och att de kysstes och var väldigt närgångna. När jag frågade honom om det var sant så nekade han. Han berättade för mig att han stötte på en tjej på stan som var väldigt depremerad och ledsen för att hon varit med om något jobbigt och att erbjöd sig att följa med och simma med henne för att göra hennes dag bra. Och att de inte kysstes eller var närgångna. Jag tror på honom. Han är en person som gillar att simma och träna vattensporter, så det är inte omöjligt att han faktiskt är i simhallen.

Känns som att mina vänner har något emot mitt förhållande. Jag hade förstått om alla var singlar och kände att jag var för upptagen för dem. Men alla mina vänner är ju själva i förhållanden.

Vad kan det bero på att de beter sig såhär?

• Svar på tråden Folk påstår att min sambo är otrogen mot mig
  • Anonym (Förblindad)

Hur kan du ens tro på hans dumma förklaringar?

• Lrnrp104749

Hahaha! Förlåt, men det här var det mest korkade jag har läst! Om man nu utför HLR på nån berättar man väl det för sin partner. Och varför är han och simmar med andra tjejer? Hans förklaringar är ju skitdåliga. Hur kan du ens gå på dem??

• Anonym (Suck)

Ska du skriva en troll tråd kan du i alla fall försöka göra det trovärdigt.

• smulpaj01
    Anonym (Suck) skrev 2016-11-19 20:24:50 följande:

Ska du skriva en troll tråd kan du i alla fall försöka göra det trovärdigt.

Håller med! Detta var bara trist :(
  • The one in Blue

Jag gick nästan på detta tills det där med HLR kom upp vilket tyvärr var alldeles för överdrivet. Du måste träna på trollandet.

Svar på tråden Folk påstår att min sambo är otrogen mot mig