• Fillifjonkan05

Illamående, ömma bröst, växlande mol-stickningar i tjejmagen

Hej,

Jag undrar om någon här har känt lika dant som jag. Jag hade äl 02/10 och har en 30 dagar cykel. Bim var alltså 17/11 så jag är på Bim+2.

För 3 dagar sen fick jag yrsel och blev jätte illamående, mina bröst är jätte ömma och det har hållit i sig.

Tog ett test på Bim och ett idag. Tyckte mig ana ett streck som var jäääääääte svagt på Bim och ett lite (ytterst lite) tydligare idag. Men man måste nästan tvinga ögat att se.. (spökstreck)??! Clearblue

Nu idag fick jag en liten rosa flytning istället för vita och några h senare var det rosa på toapappret. Men sen inget.

Har nu spänningar, små stick i äggstocken och molande värk som kommer och går typ var 10de min.

Ska jag förvänta mig mens, missfall eller är det någon som varit med om liknande när dom faktiskt varit gravida??

• Svar på tråden Illamående, ömma bröst, växlande mol-stickningar i tjejmagen
  • ajkw

Kan mycket väl vara att du är gravid. Den rosa flytningen du hade kan vara en nid-blödning som sker när ägget fäster i livmodern. Det är inte alla som får så. Men vänta några dagar innan du testar igen!

Svar på tråden Illamående, ömma bröst, växlande mol-stickningar i tjejmagen