Är det vanligt?
Jag har en menscykel på 30dagar. Skulle ha äl den 2:a November. Hade samlag 31:a Oktober och 1:a November. Kände hugg i magen runt den 11:e November och har sen dess känt mig lite illamående, bröst som ömmar och emotionellt labil (började gråta av en video på en hund som hade en anka som bästa vän). Skulle fått min mens den 16:e men det kom vid 12.00 den 18:e. Inte jättemycket blod. Den 19:e hade jag sjukt mycket blod när jag gick upp på morgonen. Bokstavligt talat rann ner för benen. MEN den 20:e runt 20.00 tog mensen slut. Helt tvärt och blödde inte mycket alls. Började blöda gammalt blod igen idag den 21:e runt 10.00 men det är absolut inga mängder, behöver bara trosskydd i trosorna om ens det. Min fråga är väll om detta är normalt att mensen kan gå från att vara 6 dagar med dag 2 & 3 som riktigt rikliga för att sedan gradvis bli mindre, till att bli tre dagar kort? Har fortfarande lite molverk som jag haft sen den 13:e. Vill så gärna vara gravid men med tanke på att jag ändå fick min "mens" så känns det som att jag greppar efter halmstrån.