Vul i v8
Hej!
Jag har haft två tidiga missfall ett i juni o ett i september i år. Jag plussade 31/10, sista mens 3 /10. En menscykel på 28/29 dagar.
Var av en anledning inne på gynakuten förra Måndagen den 14/11 enligt sista mens skulle jag då vara i 5+6/6+0, läkaren såg då en hinnsäck på 8mm men inget mer, o jag beräknades vara i v 5+3. Han tyckte inte jag skulle vara orolig för det kan vara för tidigt för att se nåt och fanns inga tecken på missfall. Jag hade själv bokat ett vul tills idag pga tidiga MF o ville kolla att allt var ok. O läkaren tyckte det va bra att kolla om en vecka igen. Idag på vul såg hon att hinnsäcken var på tror hon sa 16 eller 19 mm o hon såg vad hon trodde var gulesäcken o den fanns inte där för en vecka sedan och sa att jag var i v 7+1 o det var det jag beräknades vara i efter senaste mens så hinnsäcken och en förmodad gulesäck har växt o är i den veckan jag beräknas vara i. Men hon såg inget foster o hon sa att det borde man göra men hon sa att eftersom allt växt o så så kunde hon inte säga att det var ett missfall. Jag har ställt in mig på att det är en sk ofostrid graviditet. Ska tillbaka om en vecka.
Är det någon som varit med om detta o sen sett ett foster veckan efter?