• Tosse87

Erfarenhet av nidblödning?

Är det någon här som har erfarenhet av nidblödning?

Mitt ÄL test visade positivt den 13/11 & mitt BIM datum är 25/11. Har under denna tid känt massor med aktivitet i äggstockar och tjejmagen så hoppats på att ägget har färdats och fäst sig så att livmodern har börjat växa. Fick en ljus ljusrosa blödning för 4 dagar sedan och igår kväll kom det blod på pappret när jag torkade mig. Segt blod som håller ihop när man drar i det. Så fick alltså en blödning 3 dagar innan beräknad mens och samma konsistens imorse. Någon som varit med om liknande men ändå varit gravid?

• Svar på tråden Erfarenhet av nidblödning?
  • Carambolan

Jag har bara fått nidblödning i en graviditet (har tre barn). Då kom det exakt en vecka efter äl och en vecka före bim. Det var inte rent blod utan slemmiga blodblandade flytningar som varade i ungefär en halvdag.

• Tosse87

Okej..så svårt att veta, bara att ta en dag i taget ( lättare sagt än gjort )

• Emlin

Hej! Jag tror jag hade en nidblödning i söndags, 6 dagar efter ÄL. Det va bara pyttelite blod när jag torkade mig, försvann efter 1 timme ca. Har BIM den 29/11 så får se då om det ledde till en graviditet!

• Mammas skrutta

Jag fick en gul/brun flytning ca 1vecka (om jag minns rätt) innan beräknad mens, trodde att Jahopp då var det kört denna gången också men sen kom det inte mer, testade positivt 1 vecka senare, gravid i vecka 9 nu ?? Vet inte om det var en nidblödning eller vad det var men.

• Mamma91a

Jag hade nidblödning med mitt första barn. Varade i 2 dygn med blodblandade flytningar. Pulsade ca 4-5 dagar efter. I söndags hade jag hugg i livmodern ca 1 v efter positivt äl-test

• Irdis

Gör IVF (första försöket) - 1v sen embryot sattes in och ska ta grav test om 6 dgr. Nu har jag lite sommenssmärtor o blöder lite... kan det vara nidblödning? Har man ont iom det?

• Lady K

Jag tror jag hade en nidblödning, hade blodblandade flytningar egentligen mest när jag torkade mig efter toabesök under totalt 3 dygn ca 9 dagar efter äl och en vecka innan bim. Plussade sedan på bim+1!

Svar på tråden Erfarenhet av nidblödning?