• JohannaA_95

Missfall??

Hej hej!

Jag skulle ha min mens den 28 oktober men fick den 18 dagar senare alltså den 15/11 och när jag väl får min mens så brukar jag ha väldiga smärtor så ibland spyr jag i en hel dag och kan nästan inte röra mig för att jag har så ont, men de va inte de jag skulle berätta utan då jag fick min mens efter dom där 18 dagarna så hade jag haft mensvärk varje dag i 18 dagar och mensvärk de brukar man ju få liksom innan man ska ha mens så jag tänkte inge mer på de, den 15:onde va de lite rosa blod på bindan sen andra dagen va de inge blod men sen tredje dagen kom de blod igen och då blöde jag i tre dagar till så då tänkte jag att jag hade fått mensen nu liksom så de va ju skönt men sen nu den 22/11 vaknade jag av att jag hade jätte ont nere vid magen och då gick jag på toa hann inte mer än innanför dörrens så kom blodet bara ner för benen sen va det som väldigt mycket koagulerat-liknande blod klumpar som for ut, och nu har jag blött och haft väldiga smärtor i tre dagar.

Ringde gyn idag och dom sa att de kan ha varit ett missfall, jag har aldrig haft missfall så jag vet inte heller vad de kan va men eftersom jag ha blöder nu i mer en 1 vecka så blir jag orolig på vad som håller på och hända?

Ska till gyn den 7 december, känns länge dit om de fortsätter och blöda som de gör nu

• Svar på tråden Missfall??
  • Fia 28

Detdär var tungt att läsa. Du borde lära dej använda punkter. 

Ja det lät faktiskt som missfall. Du har bara blött två dagar efter klumparna kom ut, så du får nog räkna med att blöda några dagar till. 

• Anonym ((H))

Hej!

Oj, så jag känner igen mig i din berättelse. Min mens var mer än en vecka sen den här månaden, sen började jag blöda/ha brunröda spottings och någon lite större blödning (dock inte mycket) i ungefär en vecka och nu har det kommit igång rejält idag. Jag är nu inne på dag tio av mensaktiga blödningar...inte så kul när man är van vid att ha mens i 4-5 dagar.

Har du tagit något gravtest? Det kan säkert vara missfall, i mitt fall har jag dock ingen aning då det jag tagit var negativt.

• JohannaA_95

Nä jag har inte provat tagit nått test, känns inte som att jag behöver göra de.

Idag så har jag blött i 10 dagar, idag är den ända dagen jag inte haft så ont sen blöder jag inte lika mycket längre.

Men istället har jag blivit öm i brösten och känner att jag är på väldigt dåligt humör och har inte nån hunger känsla heller.

Jag får se efter helgen om de inte blivit helt bra då så får jag ringa gyn igen,

Svar på tråden Missfall??