försöker bli gravid men inget funkar.
Hej. Behöver skriva av mig.
Har ingen direkt jag kan prata med förutom min sambo.vi har försökt att bli gravida nu i 10 månader men inget händer. Får mens varje månad. Vissa månader har jag inte ens tänkt på de.i somras försökte jag med rosenrot, folsyra, d vitamin osv. Vi har alltid sex vid äl. Men d blir inget. Jag har en son sentidigare och fick en kraftig infektion i underlivet efter förlossningen men dom så inget om att de kan påverka nästa graviditet och jag börjar bli orolig att jag inte kan bli gravid. Min sambo har också ett barn sen innan.
Jag har bekanta som blir gravida utan att ens försöka.jag har inte direkt tänkt så mkt eller försökt överdrivet att bli gravid men nu när snart gått ettår och vi prickar alltid in äl och ändå så händer inget. Jag är 27 och min sambo är 29. Känner låg idag. Och behöver råd eller finns de någon annan som försökt och de gått tillslut. Börjar bli rädd för att vi inte kan bli gravida.
Vi har försökt köra varje dag vid äl.
Vi har även kört varannan dag vid äl.
Vi har även kört flera gånger per dag varje dag vid äl.
Snälla någon i samma sits eller varit. behöver ingen som klagar eller idiot förklarar mig. Vill ni skriva något negativt håll de för er själva tack.