Är jag dum i huvudet eller är det ett svagt plus??

Gjort insemination. Skulle ta test idag, tog även med digital men på den stod det ej gravid så jag vet inte om det är för tidigt att se....
Ser ut exakt som mitt plus, använde samma test Clearblue på BIM-4, väntade till BIM och gjorde ett digitalt som också visade gravid :)
Vänta några dagar och gör ett till digitalt, tycker det är ett rätt tydligt plus men vet hur osäker man blir, jag blev också osäker på om det verkligen visade plus..
Det kommer gå hur bra som helst ska du se Glad för eran skull!! Jag hoppas verkligen de, mitt hopp börjar tyvärr ta slut
Insemination är bara 15-20% chans... Ska definitivt ta test imorgon också för jag vill ha ett tydligt +
Rd = ruvardag (kallas så när man fått tillbaka ägget :)
Ser ut exakt som mitt plus, använde samma test Clearblue på BIM-4, väntade till BIM och gjorde ett digitalt som också visade gravid :)
Vänta några dagar och gör ett till digitalt, tycker det är ett rätt tydligt plus men vet hur osäker man blir, jag blev också osäker på om det verkligen visade plus..
Rd = ruvardag (kallas så när man fått tillbaka ägget :)
Ditt test var också ett svagt +, jag kommer absolut ta foto på testet imorgon! Oh jag är sjukt nervös alltså... Tog faktiskt ett test till innan idag och det visade sig i princip samma....
Ja de första testen var jättetidiga. Det blev starkare hela tiden så testa på! Håller tummarna för fin stegring <3 Nu är det din/er tur! :)
Känns som strecket är mycket ljusare idag än var det var igår
Så svårt att se :/ brukar synas bättre irl. Mina var faktiskt starkare på fm och em än med morgonurin.
Håller verkligen tummarna!
Är det samma känslighet på det digitala gentemot det vanliga? Tänkte på om det vanliga är känsligare för hormonet så är det kanske inte så konstigt om bara det visar gravid just nu i och med att även det resultatet verkar så svagt.
Tycker det ser ut som ett svagt plus :) hoppas hoppas hoppas! Ta ett till om några dagar? Och uppdatera gärna! Håller tummarna!
Tycker det ser ut som ett svagt plus :) hoppas hoppas hoppas! Ta ett till om några dagar? Och uppdatera gärna! Håller tummarna!
Aha ok, men då borde det ju vara goda chanser att värdet ökar. Jag hoppas att det går bra för dig.
Ditt test var också ett svagt +, jag kommer absolut ta foto på testet imorgon! Oh jag är sjukt nervös alltså... Tog faktiskt ett test till innan idag och det visade sig i princip samma....
Men varför slösa en massa test, vänta en dag eller två istället!