• Katt87

Är jag dum i huvudet eller är det ett svagt plus??

Gjort insemination. Skulle ta test idag, tog även med digital men på den stod det ej gravid så jag vet inte om det är för tidigt att se....
  • Svar på tråden Är jag dum i huvudet eller är det ett svagt plus??
  • Tokgurkan

Ser ut exakt som mitt plus, använde samma test Clearblue på BIM-4, väntade till BIM och gjorde ett digitalt som också visade gravid :)

Vänta några dagar och gör ett till digitalt, tycker det är ett rätt tydligt plus men vet hur osäker man blir, jag blev också osäker på om det verkligen visade plus..

• hope88
    Katt87 skrev 2016-11-26 16:09:10 följande:

Det kommer gå hur bra som helst ska du se Glad för eran skull!! Jag hoppas verkligen de, mitt hopp börjar tyvärr ta slut

Insemination är bara 15-20% chans... Ska definitivt ta test imorgon också för jag vill ha ett tydligt +

Tack :) Hoppas du kan lägga in fler bilder på ökade plus snart :) Förstår det men nu kanske du är gravid! Ser ju så ut :)

Såhär såg mitt svaga plus ut på rd9 en vecka vs testdag på rd16

• Katt87
    Tokgurkan skrev 2016-11-26 16:18:13 följande:

Ser ut exakt som mitt plus, använde samma test Clearblue på BIM-4, väntade till BIM och gjorde ett digitalt som också visade gravid :)

Vänta några dagar och gör ett till digitalt, tycker det är ett rätt tydligt plus men vet hur osäker man blir, jag blev också osäker på om det verkligen visade plus..

Jag blev lite förvirrad att de testet visade svagt + men att den digitala visade ej gravid.. Men jag väntar som du säger Jag ska vara ärlig jag tog ett nytt test igen (idag) och det blev i princip samma, tar ett imorgon bitti också. Jaa jag är jätte osäker och jag vet inte alls hur jag ska reagera
  • Katt87
    hope88 skrev 2016-11-26 16:42:55 följande:

Rd = ruvardag (kallas så när man fått tillbaka ägget :)

Ditt test var också ett svagt +, jag kommer absolut ta foto på testet imorgon! Oh jag är sjukt nervös alltså... Tog faktiskt ett test till innan idag och det visade sig i princip samma....
  • hope88
    Katt87 skrev 2016-11-26 22:02:21 följande:

Ditt test var också ett svagt +, jag kommer absolut ta foto på testet imorgon! Oh jag är sjukt nervös alltså... Tog faktiskt ett test till innan idag och det visade sig i princip samma....

Ja de första testen var jättetidiga. Det blev starkare hela tiden så testa på! Håller tummarna för fin stegring <3 Nu är det din/er tur! :)
  • Katt87
    hope88 skrev 2016-11-27 08:41:24 följande:

Ja de första testen var jättetidiga. Det blev starkare hela tiden så testa på! Håller tummarna för fin stegring <3 Nu är det din/er tur! :)

Känns som strecket är mycket ljusare idag än var det var igår

• hope88
    Katt87 skrev 2016-11-27 09:23:07 följande:

Känns som strecket är mycket ljusare idag än var det var igår

Så svårt att se :/ brukar synas bättre irl. Mina var faktiskt starkare på fm och em än med morgonurin.

Håller verkligen tummarna!
  • Katt87
    hope88 skrev 2016-11-27 09:25:41 följande:

Så svårt att se :/ brukar synas bättre irl. Mina var faktiskt starkare på fm och em än med morgonurin.

Håller verkligen tummarna!

Ja det har du rätt i. Ska ge svaret till RMC imorgon.. Får se vad dom säger, får kanske vänta och ta det digitala. Eller om vårdcentralen kan ta ett blodprov.. Tack så mycket!
  • Migas
    Katt87 skrev 2016-11-27 09:35:16 följande:
    Ja det har du rätt i. Ska ge svaret till RMC imorgon.. Får se vad dom säger, får kanske vänta och ta det digitala. Eller om vårdcentralen kan ta ett blodprov.. Tack så mycket!
    Är det samma känslighet på det digitala gentemot det vanliga? Tänkte på om det vanliga är känsligare för hormonet så är det kanske inte så konstigt om bara det visar gravid just nu i och med att även det resultatet verkar så svagt. 
  • Katt87
    Migas skrev 2016-11-27 10:31:45 följande:

Är det samma känslighet på det digitala gentemot det vanliga? Tänkte på om det vanliga är känsligare för hormonet så är det kanske inte så konstigt om bara det visar gravid just nu i och med att även det resultatet verkar så svagt. 

Jag har ingen aning... Jag inseminerades den 9/11 så det har inte ens gått 3 veckor än.. Vet inte om jag ska ta ett blodprov istället eller vänta några dagar till o ta test igen.
  • Anonym (:))

Tycker det ser ut som ett svagt plus :) hoppas hoppas hoppas! Ta ett till om några dagar? Och uppdatera gärna! Håller tummarna!

• Migas
    Katt87 skrev 2016-11-27 19:07:44 följande:
    Jag har ingen aning... Jag inseminerades den 9/11 så det har inte ens gått 3 veckor än.. Vet inte om jag ska ta ett blodprov istället eller vänta några dagar till o ta test igen.
    Aha ok, men då borde det ju vara goda chanser att värdet ökar. Jag hoppas att det går bra för dig.
  • Katt87
    Anonym (:)) skrev 2016-11-27 20:51:13 följande:

Tycker det ser ut som ett svagt plus :) hoppas hoppas hoppas! Ta ett till om några dagar? Och uppdatera gärna! Håller tummarna!

Ja jag får göra det, jag hoppas innerligt att det är något! Det gör jag Tack så mycket för peppningen <3
  • Katt87
    Migas skrev 2016-11-27 21:17:34 följande:

Aha ok, men då borde det ju vara goda chanser att värdet ökar. Jag hoppas att det går bra för dig.

Jag hoppas de, tack så mycket!
  • Anonym (Blä)
    Katt87 skrev 2016-11-26 22:02:21 följande:

Men varför slösa en massa test, vänta en dag eller två istället!
  • Katt87
    Anonym (Blä) skrev 2016-11-28 09:02:57 följande:

Men varför slösa en massa test, vänta en dag eller två istället!

Det är de jag ska göra!
Svar på tråden Är jag dum i huvudet eller är det ett svagt plus??