• Jill 79

julklappstips

Vad köper ni till era tjejer i fyra, femårsåldern? Hon är ju enkel att handla till då hon gillar allt typ pussel,pussel,smycken och dockgrejer. Men jag brukar vilja köpa nån lite större, dyrare sak, men har inga bra idéer.

• Svar på tråden julklappstips
  • molly11

Min dotter 5 år har tjatat länge efter en yoyo panda! Den ska hon få på julafton. Samt lite pysselböcker, pärlor, pennor osv. Kommer nu också på att hon tjatat om en eltandborste så det blir väl att inhandla det med!

• stor grön drake

Lego brukar vara kul, och på den storleken tjejer u kön till tomten igår önskades allt från "riktiga" leksaks-köksmaskiner (vatten-, kaffekoppar, dammsugare osv) till nagellacksmaskiner....

• Jill 79

Pandan ser ut som det skulle kunna vara intressant (googlade). Morfar har köpt någon större lego sats. Blir hennes första egna så det var ett bra tips. Leksaks spis har hon. Dockskåp fick hon mitt gamla men det har inte riktigt gått hem. Tack för era tips.

• Dixie

Varför köpa ngt dyrt om hon helst vill ha pyssel och docksaker?!

• Jill 79
    Dixie skrev 2016-11-27 21:49:44 följande:

Varför köpa ngt dyrt om hon helst vill ha pyssel och docksaker?!

Nä, visst. Det räcker ju med att köpa små saker hon vill ha. Jag kommer självklart inte köpa något dyrt bara för att. Men kommer jag på något bra som hon har nytta/glädje av länge så köper jag gärna det som en julklapp.
Svar på tråden julklappstips