BF juli/aug 2017, Västra Götaland
Hej alla härliga!
Fick plus på två test igår, nu är det alltså våran tur! :D
Fler tjejer som vill följas åt som bor i västra Götaland? :)
Hej alla härliga!
Fick plus på två test igår, nu är det alltså våran tur! :D
Fler tjejer som vill följas åt som bor i västra Götaland? :)
Går bra här med, illamående på kvällarna men har inte spytt något :) är i v 9 nu, har ul nästa måndag hihi läängtar!
Hej! Får man vara med? Har bf 23 juli enligt sista mens men har koll på ÄL som var en vecka sen så bf 30 juli egentligen
BM räknar dock efter sista mens, men det där rättar nog till sig på RUL. Bor utanför Göteborg, är 28 år och väntar tredje barnet.
Får väl säga att det går bra, men mår SÅ illa!! Usch det är fruktansvärt jobbigt... Håller alla tummar och tår för att det inte ska hålla i sig allt för länge.
Vågar mig in här också. Har haft lite svårt att smälta det hela, men den största oron har lagt sig nu. Är i v.6 (5+3) och har inte vågat höra av mig till mvc än :P
Har bf 19 augusti och bor i Dalsland.
Hej jag är i vecka 8, första graviditeten och bor i Göteborg :)
De går än så länge bra för mig :) går in i vecka 7 (6+0)imorgon :) är du inte med i fb gruppen ? :) Hur går de för dig ? :)
Välkomna allihop! :D
Hej allihopa!!
Hoppar in här! Går in i vecka 12 imorgon o har BF 30/7...
Hur går de för er?
Hej!
Jag har bf 29e juli och bor i härryda. Har en ettåring hemma och är 29 år:)
Hej allihopa!!
Hoppar in här! Går in i vecka 12 imorgon o har BF 30/7...
Hur går de för er?
Mår så dåligt :( kan inte säga att jag mår illa direkt men jag kan inte äta och spyr emellanåt... har knappt ätit nåt vettigt på flera veckor och då blir man både hängig och allmänt kass. Inte roligt alls. Är i vecka 12 snart och hoppas att detta kommer gå över.