• Almina

Familjehotell för sommarsemester i Europa

Vi har tänkt oss en sommarsemester på ca 2 veckor söderut i Europa. Det främsta kravet är att det är barnvänligt. Det ska finnas en barnpool, gärna med några enklare rutchkanor och så. Och kanske även en vanlig lekpark. Det bör finnas bra mat på hotellet eller i närheten, så att det går smidigt. Det får gärna finnas några barnvänliga utflyktsmål i närheten.

Ge alla tips ni kan!

• Svar på tråden Familjehotell för sommarsemester i Europa
  • Carambolan

Vilket charterresemål som helst uppfyller ju de där kriterierna :) Du kan inte vara lite mer specifik? Vilket land, vilken sorts utflykter, hur stor budget...?

• Almina
    Carambolan skrev 2016-11-30 23:41:43 följande:

Vilket charterresemål som helst uppfyller ju de där kriterierna :) Du kan inte vara lite mer specifik? Vilket land, vilken sorts utflykter, hur stor budget...?

Haha, det har du kanske rätt i! Vilket land känns inte så viktigt. Det jag mest är ute efter är ett riktigt bra hotell, som är barnvänligt. Utflykter kan egentligen vara vad som helst som kan passa en 4-åring. Det är mer lite bonus om det finns nåt speciellt. Budget, kanske max 50000 för 2 veckor inkl resa, boende och mat.
  • Almina
    elyse skrev 2016-12-01 03:41:41 följande:

Alcudia på Mallorca.

Något särskilt hotell som är bra?
  • elyse
    Almina skrev 2016-12-01 08:19:58 följande:

Något särskilt hotell som är bra?

I princip alla. Det är en familj-badort. Tänker ni boka själva? Jag har bott på Golf Garden och Alcudia Garden, men det var många år sedan och via Ving.
  • Almina
    elyse skrev 2016-12-01 09:43:58 följande:

I princip alla. Det är en familj-badort. Tänker ni boka själva? Jag har bott på Golf Garden och Alcudia Garden, men det var många år sedan och via Ving.

Duckan skrev 2016-12-01 10:45:23 följande:

Mallorca, Viva Blue i Alcudia.

Tack för tipsen! Vi verkar överens om Alcudia
Svar på tråden Familjehotell för sommarsemester i Europa