• Svar på tråden Hjälp tack :)
  • Erla
    Sally8585 skrev 2016-12-03 12:17:39 följande:
    Ägglossningen har inte skett för mig va ? :/
    vänta ett par dagar till du så kanske äl sätts ut. Tycker det ser ut som att äl kan ha skett cd13, men det går inte bekräfta ordentligt förrän efter en eller två tempar till :)
  • Sally8585
    Erla skrev 2016-12-03 18:52:33 följande:

vänta ett par dagar till du så kanske äl sätts ut. Tycker det ser ut som att äl kan ha skett cd13, men det går inte bekräfta ordentligt förrän efter en eller två tempar till :)

Tavk för att du tar dig tid att svara på mina frågor <3 Är så ny på detta tempande och det är så spännande :D
  • Erla
    Sally8585 skrev 2016-12-03 19:48:52 följande:
    Tavk för att du tar dig tid att svara på mina frågor <3 Är så ny på detta tempande och det är så spännande :D
    Är det Natural Cycle du använder? I så fall kan jag tipsa dig om en grupp som är just för de som tempar och använder sig av NC :) Leta upp den vet jag så kan du få ännu mer feedback där. Är inte själv så haj på NC då jag använder mig av Fertility Friend :) 

Det tar ett par-tre cykler med tempande innan man börjar ha lite koll ^^
  • Sally8585
    Erla skrev 2016-12-03 20:32:15 följande:

Är det Natural Cycle du använder? I så fall kan jag tipsa dig om en grupp som är just för de som tempar och använder sig av NC :) Leta upp den vet jag så kan du få ännu mer feedback där. Är inte själv så haj på NC då jag använder mig av Fertility Friend :) 

Det tar ett par-tre cykler med tempande innan man börjar ha lite koll ^^

Är med där i men dålig feedback tycker jag :P
  • Erla
    Sally8585 skrev 2016-12-03 20:39:37 följande:

Är med där i men dålig feedback tycker jag :P

Byt till FF och gå med i motsvarande grupp för fertility friend här då ^^ en mer stöttande och hjälpsam grupp får du leta efter.
Svar på tråden Hjälp tack :)