• Vildhilda

Han har aldrig fel...

Vi var i färd med att köpa en lgh som vi båda ville bo i...maken (varit gifta i 10 år) var helt med på hur mkt vi skulle kunna lägga i bud men sen händer något.... Han befinner sig utomlands på jobb och ett par timmar efter vår överenskommelse skickar han sms med följande innehåll: du är falsk och ond, du är inte den jag såg, mjukost kan jag äta eller kasta.. jag fattar ingenting och frågar om han har druckit för mkt?!! Då blir han så gott som normal en stund men flippar sedan och skriver "dö i frid" och "säg att jag bjuder 650 kr, inte en spänn över det så mitt bud är bajs"!

Konsekvensen blir såklart att jag inte budar på lgh utan lägger det till handlingarna.

Dagen efter skickar han sms i normal ton: Hur går det med lgh????

Jag svarade att jag inte lagt ngt bud och att den var såld. Då blev han helt tokig och skrev att jag måste vara dum i huvudet som inte kan kommunicera och att jag tydligt visat vad jag vill????!

Hade varit idiotiskt att lägga ett bud efter dom förutsättningarna han gav i sina #ironi# "goa o kärleksfulla sms".

Mitt fel? Borde jag ha fattat? Nej...!

• Svar på tråden Han har aldrig fel...
  • Mallemamma

Haha va? Men var det ens han som skickade sms:en? Vad var förklaringen till sms:en?

• Vildhilda

Jo då... det var han! Kände igen "tonen"...Men den kom helt utan förvarning ???? Har inte fått ngn förklaring trots raka frågor! Allt han kan skriva till svar är att VI skulle ge ett bud och att han skulle ge 650kr...

• Mallemamma

Men "du är falsk och ond" och hmm mjukost?? Brukar han skicka dryga sms eller?

Tycker det låter lite konstigt alltihop men jag hade såklart ringt upp och frågat om vi ska ha lägenheten eller inte om det vore min man sedan 10 år! Även om han var utomlands och det kostar att ringa, då lägenhetsköp känns ganska seriöst.

Du skriver att han var normal en stund och sedan skriver "dö i frid".. undrar vad du har skrivit för sms för att få dessa lustiga svar..

Svar på tråden Han har aldrig fel...