• puman76

    Problem med familjeliv-appen

    Nån mer än jag som inte kan hoppa mellan sidorna i inläggen? Får felmeddelande :(

  • Svar på tråden Problem med familjeliv-appen
  • flygrl

    Samma här sen i går nån gång. Problem både om vill stega bakåt i tråden men även det står "Lägg till tråden som favorit" efter alla dom trådarna jag redan har som favorit istf "Ta bort tråden från favoriter". Appen går inte använda som det e nu.

  • flygrl

    För mig funkar det väl nästan lika bra som innan det här strulet MEN fortfarande kan jag inte se användares avatarer. Tyvärr innebär normalt fungerande för FL appen en del irriterande grejer som att det inte går posta i vissa trådar utan appen kraschar då & att pm jag skickar inte går fram utan försvinner in thin air. Så e det för mig iaf (iPhone SE/iOS 10). :/

  • puman76

    Mmm har märkt att det inte går helt smidigt. Har också iPhone. Appen kraschar väldigt ofta... undrar om det beror på många användare? Surt är det iaf när man skrivit något långt och den dyker så allt försvinner :/

  • flygrl
    puman76 skrev 2016-12-07 21:57:51 följande:

    Mmm har märkt att det inte går helt smidigt. Har också iPhone. Appen kraschar väldigt ofta... undrar om det beror på många användare? Surt är det iaf när man skrivit något långt och den dyker så allt försvinner :/


    Jag kopierar alltid texten innan jag klickar 'Svara' så har jag kvar en säkerhetskopia. Eller så skriver jag inlägget i Anteckningar & kopierar över det till appen.
    Man blir ju fan helt tom om man förlorar ett långt inlägg...så de måste undvikas.
Svar på tråden Problem med familjeliv-appen