• Miapingla

BIM+15 inget + eller mens

Hej , hoppas någon kan hjälpa mig eller varit med om liknande!

Natten till 15/11 fick jag rosa på pappret, endast vid toabesök. Detta ändrade sig till klarrött utanklumpar samt väldigt sparsamt, endast vid toabesök fram till den 18/11 och sista var rosa igen. Där stannade det.
    Tog tester med morgonurin varje dag och fick 1 svagt men synligt + , resten neg.
    Fredag 18/11 och 19/11 fick jag svaga med tydliga + med CB (syns fortfarande 2v efter) . BIM 20/11 men ingen blödning.
    Har sedan blödningen 15e haft mensvärk och tunga/spända bröst, detta sitter fortfarande i.
    Fredag 25/11 slogfoglossning till som en riktig bov och har inte släppt, inte haft problem med det sen yngsta föddes för 2 år sen och haft problem med foglossning tidigt i de andra 3 grav.

CB digitalt - 21/11 NEG
    Apotekes 21-22/11 NEG
    Testlagret 22/11-5/12 , 2 SUPER svaga + och resten neg.
    Test hos BM 1/12 NEG

Är det någon som varit med om liknande?

• Svar på tråden BIM+15 inget + eller mens
  • Ebichu

Har själv inte gjort några tester än så kan inte ge dig nått bra svar tyvärr men känner igen mig i resten du beskriver om exakt hur mensen var och dom tyngre brösten förstår inte heller vad som händer, man vill ju hoppas men ändå vill man inte hoppas för mycket för att slippa besvikelsen :/

• Ebichu

Jo jag kom och tänka på en till sak det finns ju dom som testar positivt senare kanske inte förrän efter några veckor så jag skulle nog råda att ha is i magen ett tag till och testa igen vid ett senare tillfälle :)

• Miapingla
    Jo det är ju tyvärr inget annat att göra än att vänta och se om mensen kommer i december ist.
    Hade ett jätte humör igår som dök upp från ingenstans.. :/
    Under mina andra 3 grav hade hag aldrig några känningar i brösten alls, heller inget direkt i tjejmagen vad jag kommer ihåg. Ilar något fruktansvärt som ett bälte över livmoder/äggsockarna. Och foglossningen är som en väldigt oinbjudengäst :(
  • Miapingla
    Funderar även lite på det med att plussa senare, borde man inte få ett besked snabbt om man fått det på de andra? plussade fint stort + på bim med de 3 andra.
  • Ebichu

Hur gick det för dig sen? för mig blev det inget iaf men har massa konstiga symptom igen den här månaden som är värre än vanligt så har högre hopp nu iaf så ska testa om några dagar :)

Svar på tråden BIM+15 inget + eller mens