Sex med någon annan
Jag tycker väl som många andra att det är förkastligt att vara otrogen men tycker även att det är för enkelt att bara direkt döma någon. Jag själv har aldrig varit det trots långt förhållande som inte varit utan känslomässiga friktioner. Har just nu en mycket bra period i mitt förhållande, vi trivs med varandra och har sex regelbundet.
Men! För ca 1,5 år sedan så har känslan att ha sex med någon annan fångat mig och vägrar släppa vilket gör mig smått frustrerad. Hade inte ens övervägt att tänka tanken för några år sedan. Har pratat med min fru om att jag skulle kunna tänka mig att ha trekant eller par-sex, men det är inte aktuellt för hennes del. Har även förklarat för henne att jag inte hindrar henne från att ha sex med andra utan tänder lite på tanken.
Därför har jag börjat söka på nätet efter kvinna i motsvarande situation för att diskutera kring dilemmat, är nyfiken på hur andra tänker. Är svårt att styra över den här känslan vet inte var den kom ifrån, inget jag bett om.
Måste finnas fler som har samma eller liknande problem, dela gärna med er av era känslor och erfarenheter.