plussade med panik
jag plussade idag. jag är bim-8, vet inte om det är skrivet rätt? jag skulle fått min mens för 8 dagar sedan iallafall. Jag anade att det var något på gång eftersom jag haft enorm mensvärk men inte en enda droppe.. min syster tvingade in mig på toan för ett test idag haha. Jag trodde garanterat negativt eftersom jag testat mig ofta och min mens är ALLTID sen.
Jag plussade iallafall.Jag blev lite chockad och har faktiskt gråtit hela kvällen. Jag har en pojkvän jag älskar och vi letar lägenhet just nu för vi bor i olika städer. Dock är jag arbetslös och har väldigt dålig inkomst och det är det som får mig så himla ledsen för jag har alltid sagt att jag vill skaffa barn på trygg grund. Min pojkvän har dock väldigt välbetalt jobb men jag vill oxå vara stabil på det viset.
Vi har pratat mycket och barn och längtar lika mycket båda två. Men jag vet inte hur jag ska göra? jag tror jag har lite panik. Jag älskar barn och abort är inget jag skulle göra bara sådär...finns det ekonomiskt stöd? kan vi klara ett barn på denna grund? jag känner mig ställd. Och chockad..men ochså glad.. är i 5:e veckan!