Är en penis på 26cm...
och 16,5cm i omkrets något som kvinnor fantiserar om? Eller är det kanske rentutav avtändande?
och 16,5cm i omkrets något som kvinnor fantiserar om? Eller är det kanske rentutav avtändande?
Såg en Hasse som kommenterat en bild som är borttagen. Då låg kalsongbilden ett par sidor bakåt i flödet. Gå in på sista sidan å klicka bakåt, bilden dyker upp efter en stunderbar. Den är gudomlig
12 sidor klickade jag bakåt från den sista. Gud vilken kuk
Alla ni män med ordentliga paket, visa upp er i kalsongerna så vi andra kan dregla lite
Alla ni män med ordentliga paket, visa upp er i kalsongerna så vi andra kan dregla lite
Är ju spännande att prata med karln i fråga :)
Jag säger nej tack, men inte för att det är något fel på din storlek. Bara att vi inte är kompatibla. 15-18cm är perfekt för mig, pga min storlek. Testade en på 22cm i helgen och det var snäppet för stort...
Jag säger nej tack, men inte för att det är något fel på din storlek. Bara att vi inte är kompatibla. 15-18cm är perfekt för mig, pga min storlek. Testade en på 22cm i helgen och det var snäppet för stort...
Nä, 26 cm låter avskräckande. Ett av mins ex hade typ 18 cm och det var för mycket för mig om vi inte var försiktiga. Och försiktigt är lite trist tycker jag. Runt medel är perfekt för mig, men hellre mindre än större annars.
Hade ett ons med en kille med rejält stor kuk, både grov och minst 20 cm (baserat på exet jag mätt själv) och det blev inte mer av den varan av en anledning.
Förmodligen så är 15cm perfekt för dig och 18-19cm för stort.
22cm är SJUKT ovanligt och tjejer brukar inte veta hur många centimeter killen egentligen har :)
Googla på "10 inches mandingo" så får du ser hur 25 cm ser ut på riktigt haha
Men det måste vara hur häftigt som helst att suga en sådan kuk. Eller bara känna cm efter cm som glider in i röven. Dagen jag har sex med en annan man vill jag att han ska va en riktig karl mellan benen. Blir ju hård av bara tanken.
Men det måste vara hur häftigt som helst att suga en sådan kuk. Eller bara känna cm efter cm som glider in i röven. Dagen jag har sex med en annan man vill jag att han ska va en riktig karl mellan benen. Blir ju hård av bara tanken.
Det är inte det lättaste att få in... ;)
Har knullats av en man med ca 18 cm, det var precis lagom
Drömmer mig bort...