• Lajvaren

Är en penis på 26cm...

och 16,5cm i omkrets något som kvinnor fantiserar om? Eller är det kanske rentutav avtändande?

• Svar på tråden Är en penis på 26cm...
  • Anonym (relativt stor)
    Anonym (Bi-Curious) skrev 2017-05-20 11:26:56 följande:
    Kolla tråden intima bilder. Han har på sig nästan genomskinliga kalonger och visar upp hela ståndet. Har runkat till hans bild ett par gånger redan. Den är enorm!
    Hmmm...är du månne samme person som herr lajvare?

Oavsett detta så inser väl alla att det finns gränser åt båda håll där kuken inte längre är användbar. Mät upp 26 cm från ingång och uppåt på en normalstor kvinna och fundera över hur skönt det kan vara.
  • Anonym (Bi-Curious)

Såg en Hasse som kommenterat en bild som är borttagen. Då låg kalsongbilden ett par sidor bakåt i flödet. Gå in på sista sidan å klicka bakåt, bilden dyker upp efter en stunderbar. Den är gudomlig

• Anonym (Bi-Curious)

12 sidor klickade jag bakåt från den sista. Gud vilken kuk

• Anonym (Bi-Curious)

Här är bilden han la upp i den andra tråden. Vet inte om han är bannad, men denna bilden är ju inte borttagen så tror den är ok. Ursäkta modsen om bilden inte e ok. Helt otrolig kuk!
  • Anonym (Bi-Curious)

Alla ni män med ordentliga paket, visa upp er i kalsongerna så vi andra kan dregla lite

• Anonym (?)
    Anonym (Bi-Curious) skrev 2017-05-21 21:49:01 följande:

Alla ni män med ordentliga paket, visa upp er i kalsongerna så vi andra kan dregla lite

Eller så googlar du bara efter det du söker?
  • Anonym (Bi-Curious)

Är ju spännande att prata med karln i fråga :)

• Anonym (Passar inte min...)

Jag säger nej tack, men inte för att det är något fel på din storlek. Bara att vi inte är kompatibla. 15-18cm är perfekt för mig, pga min storlek. Testade en på 22cm i helgen och det var snäppet för stort...

• Anonym (okkk)
    Anonym (Passar inte min...) skrev 2017-05-25 19:43:25 följande:

Jag säger nej tack, men inte för att det är något fel på din storlek. Bara att vi inte är kompatibla. 15-18cm är perfekt för mig, pga min storlek. Testade en på 22cm i helgen och det var snäppet för stort...

Förmodligen så är 15cm perfekt för dig och 18-19cm för stort.
    22cm är SJUKT ovanligt och tjejer brukar inte veta hur många centimeter killen egentligen har :)
  • Anonym (Kvinna)

Nä, 26 cm låter avskräckande. Ett av mins ex hade typ 18 cm och det var för mycket för mig om vi inte var försiktiga. Och försiktigt är lite trist tycker jag. Runt medel är perfekt för mig, men hellre mindre än större annars.

Hade ett ons med en kille med rejält stor kuk, både grov och minst 20 cm (baserat på exet jag mätt själv) och det blev inte mer av den varan av en anledning.

Anonym (okkk) skrev 2017-05-25 21:50:58 följande:

Förmodligen så är 15cm perfekt för dig och 18-19cm för stort.

22cm är SJUKT ovanligt och tjejer brukar inte veta hur många centimeter killen egentligen har :)

Nja, jag har stött på två riktigt stora tidigare, både grovlek och längd. 25cm+ då alltså. Inga favoriter direkt.

Senaste killen ville bestämt hävda att han hade 26, men ändrade sig när jag sa att jag föredrar mindre. Ser ingen anledning till varför han skulle ljuga.

Sen beror det ju på graden av upphetsning och tid i månaden, hur lång som är skönt...
  • Anonym (okkk)
    Anonym (Passar inte min...) skrev 2017-05-25 22:36:06 följande:
    Nja, jag har stött på två riktigt stora tidigare, både grovlek och längd. 25cm+ då alltså. Inga favoriter direkt.

Senaste killen ville bestämt hävda att han hade 26, men ändrade sig när jag sa att jag föredrar mindre. Ser ingen anledning till varför han skulle ljuga.

Sen beror det ju på graden av upphetsning och tid i månaden, hur lång som är skönt...
    Googla på "10 inches mandingo" så får du ser hur 25 cm ser ut på riktigt haha
    Anonym (okkk) skrev 2017-05-25 22:42:34 följande:

Googla på "10 inches mandingo" så får du ser hur 25 cm ser ut på riktigt haha

Jag vet, helt galet! Inte skönt på ngt sätt...
  • Anonym (Bi-Curious)

Men det måste vara hur häftigt som helst att suga en sådan kuk. Eller bara känna cm efter cm som glider in i röven. Dagen jag har sex med en annan man vill jag att han ska va en riktig karl mellan benen. Blir ju hård av bara tanken.

• Anonym (Mr Prefect)
    Anonym (Bi-Curious) skrev 2017-05-27 06:48:13 följande:

Men det måste vara hur häftigt som helst att suga en sådan kuk. Eller bara känna cm efter cm som glider in i röven. Dagen jag har sex med en annan man vill jag att han ska va en riktig karl mellan benen. Blir ju hård av bara tanken.

Det är inte det lättaste att få in... ;)
    Har knullats av en man med ca 18 cm, det var precis lagom
  • Anonym (relativt stor)
    Anonym (Mr Prefect) skrev 2017-05-28 18:10:50 följande:
    haha, ja visst är det en bra storlek, fyller upp ordentligt utan att göra ont. Råkar vara min storlek och alla kvinnor har varit mycket nöjda.
  • Anonym (Bi-Curious)
    Anonym (Mr Prefect) skrev 2017-05-28 18:10:50 följande:

Låter härligt
  • Anonym (Bi-Curious)

Drömmer mig bort...

Svar på tråden Är en penis på 26cm...