• Fredrikkarlsson

Spa/mysigt hotell i Stockholm?

Hej!

Jag skulle vilja ha lite tips på hotell i Stockholm.

Jag tänkte åka ditt en helg med min blivande tjej och tanken med det hela är att vi ska ha lite spa, ta en drink, bada, njuta, äta gott och bara komma varandra närmare  och ha det riktigt mysigt..

Har du något hotell du vill rekommendera till mig eller har du hört något rykte om ett hotell som ska vara mysigt och som har spa, får du gärna dela med dig! :)

Tack på förhand!

• Svar på tråden Spa/mysigt hotell i Stockholm?
  • Birgitta02

Yasuragi. Googla och kolla upp.

• Carambolan

Tänkte också föreslå Yasuragi. Verkar inte finnas så stor variation på spa-och-myshotell-marknaden i Sthlm ;)

• Fredrikkarlsson
    FruNyfiken skrev 2016-12-08 13:46:20 följande:

Har precis varit några dygn på Yasuragi utanför Stockholm. Rekommenderas!

Var det mycket folk / trångt där eller kunde man röra sig ganska fritt? :)
  • Bertram

Rekomenderar varmt Rånäs slott, ligger en liten bit utanför stockholm stad men har ni inte planerat någon tripp inne i stan så rekommenderar jag det varmt! Mysig slottsmiljö med spa, afternoon tea, härlig mat och trevlig personal :)

• FruNyfiken
    Fredrikkarlsson skrev 2016-12-08 22:01:51 följande:
    Var det mycket folk / trångt där eller kunde man röra sig ganska fritt? :)
    Det är nog alltid ganska mycket folk där, men det känns inte så eftersom det är enormt med utrymme. Inga problem med trångt i poolen, eller att hitta egen varm pool utomhus. Dessutom är det väldigt lugnt och stilla. Man går in i en bubbla, perfekt för mys, bra spa, enormt god mat och vila.
Svar på tråden Spa/mysigt hotell i Stockholm?