• Anonym (Bikille)

Tillsammans med bisexuell kille?

Om du (tjej) är tillsammans med en kille, som något år in i relationen berättar att han är bisexuell, skulle du bli äcklad av det, eller skulle du tycka det är ok? Skulle du känna en risk att en bi-kille kanske är otrogen mot dig,? Jag har förtryckt mina känslor ganska länge, var inte säker på att jag var bisexuell när vi blev tillsammans, men nu känner jag mig ganska säger...

Skulle du kunna tänka dig att låta killen vid enstaka tillfällen ha sex med en kille (givetvis med kondom), antingen på egen hand eller tillsammans med dig i en trekant?

• Svar på tråden Tillsammans med bisexuell kille?
  • Anonym (B)

Varför skulle det vara okej för killen att ha sex med andra killar men inte med andra tjejer? Den där killen (du) låter jävligt omogen.

Som svar på frågan, nej jag skulle inte bry mig om killen var bisexuell men jag skulle tycka han var efterbliven om han ville ha sex med andra killar

• Anonym (?)

Det borde väl inte vara skillnad vad det gäller bisexuella när de är i en relation om man jämför med heterosexuella?
    Så om jag skulle vara tillsammans med en bisexuell skulle jag inte tycka att det var ok med otrohet.
    Är det en öppen relation är det ju en annan sak.

• Anonym (sara)

Skulle otrohet vara ok bara för att du är bisexuell? 

Hahahahahahaha, vilken värld lever du i?

Dessutom, hade min sambo sagt att han var bisexuell hade jag lämnat honom, även om vi hade barn tillsammans.

• Anonym (Bikille)

Men det är ju inte otrohet om man får sin partners tillåtelse. Jag tycker otrohet och att gå bakom ryggen är skit, och jag skulle inte göra det.

Men det är ju inte alls samma sak att vara otrogen, som att ha trekant med sin egen tjej o en kille till. Två vitt skilda saker.

Svar på tråden Tillsammans med bisexuell kille?