• Private

Vilken sida är bäst för att hitta en älskarinna?

Hejsan.

Nu vet jag att alla moralpredikare går i taket, men det får dom helt enkelt göra.
    Tänkte kolla mer er här på FL vilken gratissida som är bäst om man är på jakt efter en älskarinna? Inte så sugen på sidor som Victoria Milan som skall ha 3000:- för ett år.

Orsaken till att jag söker efter en älskarinna är att min fru är nästan uteslutande inne på vanliljsex med ljuset släckt, men jag känner att jag måste få mer än vad det blir idag och även få utlopp för min dominanta sida i mig.

Alla tips mottages tacksamt.

• Svar på tråden Vilken sida är bäst för att hitta en älskarinna?
  • Aikido

Föreslå en lakritspuck med tända ljus. Gör det med bestämd röst så har du uppfyllt alla dina önskemål.

• Anonym (Ms)

Har du ens försökt pratat med henne om det? Annars är det väl bara gå ut på krogen o hitta någon ,borde nog inte vara så svårt

• Private
    Anonym (Ms) skrev 2016-12-09 22:16:22 följande:

Har du ens försökt pratat med henne om det? Annars är det väl bara gå ut på krogen o hitta någon ,borde nog inte vara så svårt

Självklart så har jag gjort det, men hon är oförstående och tycker att det är så som sex skall vara. Och visst kan jag springa på krogen och ragga där, men vill ju hellre hitta någon diskret och som man redan från början vet har samma sexuella preferenser som mig.
  • Anonym (Ms)

Oki.tja lycka till med dit sökande

• Anonym (?)
    Private skrev 2016-12-09 21:18:46 följande:

Hejsan.

Nu vet jag att alla moralpredikare går i taket, men det får dom helt enkelt göra.
    Tänkte kolla mer er här på FL vilken gratissida som är bäst om man är på jakt efter en älskarinna? Inte så sugen på sidor som Victoria Milan som skall ha 3000:- för ett år.

Orsaken till att jag söker efter en älskarinna är att min fru är nästan uteslutande inne på vanliljsex med ljuset släckt, men jag känner att jag måste få mer än vad det blir idag och även få utlopp för min dominanta sida i mig.

Alla tips mottages tacksamt.

Är din fru med på detta eller ska det ske utan hennes vetande?
  • Private
    Anonym (?) skrev 2016-12-09 23:00:13 följande:
    Är din fru med på detta eller ska det ske utan hennes vetande?
    Detta är utan hennes vetande och skall så förbli
  • Anonym (?)
    Private skrev 2016-12-09 23:03:51 följande:
    Detta är utan hennes vetande och skall så förbli
    Varför gifta sig om man vet innan att man inte är sexuellt kompatibla? 
    Skilj dig från henne om det är så jobbigt att leva utan det sex du vill att du tänker vara otrogen. 
  • i-o

Den bästa älskarinna du kan ha är en som du aldrig behöver träffa. Men räkna med att du blir spelad med oavsett vilken kvinna du hittar. Personligen finns det roligare spel än det människor har för sig.

• Anonym (Kör på!)

Vm som du hittat är bra, men kostar en del. BC är ett alternativ som är gratis och fyller sitt syfte. Jag har de senaste två åren träffat ett dussintal kvinnor från dessa sajter. Några ons och flera som lett till kk-förhållanden. VM är nog enklare att få till en dejt på, men BC är inte alls omöjlig även om det går 100 killar per tjej där. Lägg ner lite energi när du kontaktar tjejerna och läs deras profil. Kan du inte erbjuda det de söker är det ingen idé att kontakta dem då det är kvinnornas marknad där. Jag träffar just nu 5 st mer eller mindre regelbundet för sex och har ett par bubblare som kan bli mer längre fram, så omöjligt är det inte och du behöver inte se ut som en fotomodell eller vara en hunk för att lyckas.

• Anonym (J :))

Hittat någon bra sida? Dela med dig av tips :P

• Anonym (Ang VM)

Ang VM kan jag kostatera att det även finns en stor grupp som är singlar. De får givetvis en extrem uppmärksamhet. Tyvärr finns det även ett antal prostituerade som erbjuder sina tjänster direkt.
    Relationen är 1 - 10  Kvinnor - Män

Svar på tråden Vilken sida är bäst för att hitta en älskarinna?