• Tina81

Nipt Stockholm

Några här som gjort eller ska göra Nipt i Sthlm? Se gärna några frågor. Svaren kan förhoppningsvis hjälpa både mig & andra på vägen:)

Var?

Pris:

Hur lång tid tog svaret?

Nöjda med bemötandet?

Vore kanon om ni ville svara:) Det är ju en stor kostnad så vill ju välja ett bra ställe! Tack på förhand!

• Svar på tråden Nipt Stockholm
  • micjos

Vi gjorde nipt hos Vasamamman. Vi tog med utökad analys och det kostade 7500kr. Tyckte det var ett bra bemötande och de sa att de gjorde ungefär 15 st/ mån. Tog 9 dagar innan de ringde med resultatet och fick även hemskickad papper på resultatet.

• hope88

Vi gjorde nipt på crocus ultraljudsklinik på Kungsgatan.

Supersmidigt och jättenöjda med bemötandet :)

Vi betalade 7000kr och fick svar 10 dagar efter provtagningsdagen via telefon. Sen kom det även svaret med posten några dagar senare.

Hon som utför ultraljudet är supergullig pch noggran, man gör ju ett ultraljud i samma veva så då gick hon igenom de organ man kunde se då.

Vi är jättenöjda! :) Finns många olika typer av ultraljud där också.

• Anonym (Iris)

Var? Vasamamma

Pris: 5900kr, valde grundanalysen

Hur lång tid tog svaret? Gjorde testet en tisdag och de ringde onsdagen efter

Nöjda med bemötandet? Inte så mycket att orda om, det var bara ett blodprov som skulle tas och sedan ringde de med besked. Jag fick också hem analysen i brevlådan dagen efter. Så ja, jag är nöjd med hela grejen.

Svar på tråden Nipt Stockholm