• Pit1

Vad skå jag göra?

Jag träffade en tjei från Rumänien några år sedan. Sen blev hon gravid. Jag hjälpe hennes familj med pengar varje månad. Men när jag en dag inte kunde hjälpa hennes familj längre ringde hon kvinnorjouren när hon var 9 månader gravid och bara 4 dagar efter hon hadde fått hennes 2 års uppehållstillstånd att jag har mishandlat henne. Och att hon är rädd för mig så kvinnorjouren såg till att hon inte träffade mig ensam .Hon även vägrade skriva på papret att jag var pappan till barnen när den föddes även om jag var med när barnen föddes. På BBN var jag behandlat som en kriminell. Kvinnorjouren sa till de att jag är falig så jag måste vaktas. Sen skrev jag till migrationsverket att jag känner mig lurad så de skickade paper att de skå ompröva hennes uppehållstillstånd för att hon inte har någon anknytning i Sverige. Då gick hon och kvinnorjouren till familjerätten och bäkräftade papret att jag var pappan. Efteråt fick hon behålla uppehållstillståndet. Hon har inte låtit mig träffa min barn i 3 år. Helt plosligt när hon nu har fått permanent uppehållstillstånd då har hon ringt att jag måste träffa barnen. Nu vill hon att jag kommer till hennes hus att sova. Hon träffar mig uttan någon vakt eller kvinnorjour. Men jag vägrar träffa henne i sin bostad. Jag träffar bara min barn sen åker jag hem. Hon har nu skickat sms att hon be om ursäkt alt hon har gjord mot mig. Min frågor är. Värför är hon inte rädd för mig längre som hon påstog efter hon fick permanent och jobb? Vad skå jag göra nu? Jag tänker aldrig gå till backa till henne. Jag har någon som jag vill spendera resten av livet med. Hon har redan smutskastat mig till polisen och Kvinnorjouren.

• Svar på tråden Vad skå jag göra?
  • hej på dig

Du kan ha barnet varannan vecka. Det har du rätt till att göra. För jag tycker synd om barnet som aldrig träffar sin pappa och säger mamman nej är det bara att gå till polisen.

Svar på tråden Vad skå jag göra?