Anonym (Jagvetförmycket) skrev 2016-12-13 23:00:11 följande:
Jag hade helt klart velat veta! Om ingen annan vetat utom min kille och den han låg men så FINE . Men tanken på att andra vet och pratar bakom min rygg är typ det värsta.. Jag tänker om man kanske kan typ skriva ett anonymt meddelande på någon sätt. Är nyfiken på vad andra tycker.. Det kryper i min kropp.
Den ena killen som min kompis träffa fanns på tinder. Han ljög om namn, arbete och att han hade familj! (fru och 4 barn). Min kompis träffade honom vid 4 tillfällen där de hade sex. Sedan såg vi honom i en butik där han jobbar (han sa att han jobbade som bilmekaniker och bodde i en helt annan stad)... Har sån god lust att kontakta hans fru.
En annan låg med en tjej på en fotbolls fest där vi var. Jag hade gömt min jacka i ett rum där bak, och sen OJ så var dom där inne och hade sex. Hon är 23 år och han 38 och gift och har barn. Detta är bara två exempel...
finns så sjuka människor där ute !
Det finns inget generellt rätt eller fel. Ibland bör man berätta, ibland bör man låta bli. Det beror helt på situationen.
Den som bestämmer är givetvis den som känner till otroheten. Bestämmer man sig för att berätta, ska man också kunna stå för det. Kan du inte stå för det, trots eventuella konsekvenser har du gjort fel.
Det dummaste du kan göra är att skicka ett anonymt brev, eller på annat sätt berätta anonymt.