Hur ska jag få hen och hen att bli sams igen efter grälet över uppätna pajen?
Hade dom på besök här om dagen på "lätt lunch"
Det blev bråk mellan hen och hen om sista biten paj.
Vad ska jag göra?
Hade dom på besök här om dagen på "lätt lunch"
Det blev bråk mellan hen och hen om sista biten paj.
Vad ska jag göra?
Blir dom osams över nåt så löjligt så förstår jag inte varför du ska lägga dig i.... det får dom fixa själva.
Blir dom osams över nåt så löjligt så förstår jag inte varför du ska lägga dig i.... det får dom fixa själva.
Låter som att det ligger fler orsaker bakom grälet än en uppäten paj.
En fråga, varför skriver du "hen och hen"? Är det inte lättare att skriva "två personer"? Kan tillägga att jag i vanliga fall inte har något emot "hen", i rätt sammanhang men här blev det bara konstigt. För du säger väl inte heller "jag hade hon och hon på besök!"?
Så går det när man bjuder hönor på lunch. Bjud hem en hon och en hon nästa gång ska du se att det blir bättre!
En fråga, varför skriver du "hen och hen"? Är det inte lättare att skriva "två personer"? Kan tillägga att jag i vanliga fall inte har något emot "hen", i rätt sammanhang men här blev det bara konstigt. För du säger väl inte heller "jag hade hon och hon på besök!"?
Köp en större paj för hönorna.
kanske dags att gå och lägga sig?
Bjuder du ibland på svår lunch??
Och?
Är de de enda hen-orna eller?
Jäkla trams.
Hen och hen får lösa detta själva. Om inte hen kan prata med hen så får väl hen kontakta hens mamma så kanske hen kan lösa hens och hens problem. Annars får väl hen och hen vara sura?
Jag säger med klar och tydlig röst:
SAMS KUSINER!
ANNARS SKÄR JAG ÖRONEN AV ER OCH SLÅR ER MED DEN BLODIGA ÄNDEN!
Det blir alltid tyst och folk tenderar att bli sams efter ett sånt hot.
Vem vann pajen, hen eller hen?