• SaandraR

Kan det vara nidblödning?

Hej!

På äl +6 fick jag en väldigt ljusrosa/beige flytning en gång under dagen sen inget mer. Äl+7 likadant under ett toabesök.

Inget på äl+8.

Idag på äl+9 fick jag också fast lite mer rött blod kanske som en femkrona.

Har haft nidblödning förut men kommer inte ihåg hur det var då..

Kan nidblödning vara i flera dagar ? Brukar aldrig ha mellanblödningar annars.. berätta om era erfarenheter :)

• Svar på tråden Kan det vara nidblödning?
  • alwaysenough

Hej på er!

Följt tråden utan att bli medlem men nu vågade jag :)

Har konstaterad PCOS sedan för ett år sedan när jag försökte bli gravid med exet. Det tog slut vid nyår tyvärr & jag fick p piller ett halvår tills jag träffade min nuvarande kille som verkligen är the one tack och lov!

Vi vill båda ha barn och jag använder sedan 2 år tillbaka Natural Cycles. Oskyddad sex var tredje dag kring ÄL varje månad och är inne på 4e cykeln utan +.

Sedan 2 cykler använder jag progesteronkräm & jag mår så enormt bra med den! Samtidigt har jag haft spottblödning ca 6-7 dgr efter ÄL & hoppats på + men det har inte inträffat. Mensen har varit mer oregelbunden, seg, slemmig osv.

Skulle haft ÄG för 2 dgr sedan men tempen är jättelåg fortfarande (36.06) & jag har haft molvärk i äggstockarna då främst på höger sida eftersom det var vänster förra cykeln tror jag om jag minns rätt.

Vad tror ni & vad finns det för kunskap och erfarenhet bland er som fött förut? Detta är mitt första ??

• alwaysenough

Ska också tillägga att ÄL kommit igång igen efter p pillerna trots PCOS & att jag ändrat kost till glurenfri, vegetarisk, mjölkfri & knappt ngn alkohol sedan ett år tillbaka. Har valt att försöka utan Pergotime etc första året

Svar på tråden Kan det vara nidblödning?