BF augusti 2017
Är det någon mer som väntar sitt första barn i augusti 2017?
Jag plussade för drygt 1 vecka sedan!
Skräckblandad förtjusning!
Är det någon mer som väntar sitt första barn i augusti 2017?
Jag plussade för drygt 1 vecka sedan!
Skräckblandad förtjusning!
Jag hoppar gärna in här också :)
Fick vårt + i lördags, efter 5 års försök :)
Ska på Inskrivning redan imorgon, jättenervös!
Tar hand om sig själv kanske och ser till att sambon gör detsamma? ;)
Det är nog vad jag tänkt göra. :)
Man känner sig ganska rådvill faktiskt. Så glad att jag hann sätta i mig ett sista julbord igår (åt dock inte korv eller gravad lax) men nån rökt lax och lite annat som man ska vara försiktig med. Idag hade jag inte kunnat det efter att jag plussat utan dåligt samvete.
Det värsta är att jag är hur sugen som helst på julbord, hela tiden!! Haha
Har du några cravings? :)
Jag har illamående med men inte så farligt!
Inga cravings än!
Jag bor i Göteborg.
Svårt det här med vad man skall välja för barnmorska!!
Men vad roligt!!! Stort grattis!!
Jag har inte ringt någon än... När bör man skriva in sig?
Stort grattis till er!! 5 år, jag som tyckte 6 månader var länge!
Hej!
Vill gärna vara med här. Väntar andra barnet och det tog sig på sjätte försöket. Bf 21/8 är i slutet av vecka 5 och har inga symtom alls förutom kanske något kissnödigare. Därför är jag liksom Mariama orolig för MA. Hoppas så att det lever någon i magen...
Hej!
Vill gärna vara med här. Väntar andra barnet och det tog sig på sjätte försöket. Bf 21/8 är i slutet av vecka 5 och har inga symtom alls förutom kanske något kissnödigare. Därför är jag liksom Mariama orolig för MA. Hoppas så att det lever någon i magen...
#11 Idag 05:58
Nojjig i min brist på symtom tog jag idag ett nytt test för att se om veckorna utvecklats från 1-2 till 2-3. Vilket det hade! Det måste man väl ändå se som positivt? :)
Jag hade seriöst aldrig klarat av att jobba med catering som gravid, skulle antagligen äta ihjäl mig! Haha
Ringde precis sambon som snart kommer åka hem från sin kvällsaktivitet och bad han köra förbi McDonalds för att köpa chicken wings (han bara skrattade med all rätt ). Var egentligen sugen på drum sticks (vet knappt om jag ens ätit dem någon gång innan) men hittade inte dem någonstans såhär sent.
Annars har jag börjat bli väldigt sugen på amerikanska pannkakor med sirap. Dock inte ätit några än men funderar seriöst på att köpa mig en stekpanna för dessa. Haha, så konstig man kan bli!!
Känns ju riktigt vettigt att bli sugen på apelsiner, nästan så man blir avundsjuk! Nyttigare och "fräschare" mat.
Haha, smart värre att byta glas!
Jag och sambon kommer ha nyårsfesten i år och funderar på hur jag ska kunna mörka mina alkoholfria val. Kan ju inte ens skylla på att jag måste köra hem.
Har du något tips?