• Celinee

Gravida i Stockholm, BF April 2017

Hej Alla blivande mammor! 

Jag är en tjej på 25 år som ska få mitt första barn i April nästa år, närmare bestämt 11 April är vår lilla tjej beräknad till :)

Jag tänkte kolla om det några andra i Stockholm som är beräknade i närheten som vill följas åt lite, hur allt går, förväntningar osv, jag har bott utomlands sista året men jag och min sambo har köpt hus i Stockholm nu och kommer tillbaka till Sverige igen i Februari, hade varit kul att lära känna lite andra mammor innan den lilla kommer! 

Ha en underbar Jul!

• Svar på tråden Gravida i Stockholm, BF April 2017
  • viseversa
    Celinee skrev 2016-12-20 12:19:58 följande:

Hej Alla blivande mammor! 

Jag är en tjej på 25 år som ska få mitt första barn i April nästa år, närmare bestämt 11 April är vår lilla tjej beräknad till :)

Jag tänkte kolla om det några andra i Stockholm som är beräknade i närheten som vill följas åt lite, hur allt går, förväntningar osv, jag har bott utomlands sista året men jag och min sambo har köpt hus i Stockholm nu och kommer tillbaka till Sverige igen i Februari, hade varit kul att lära känna lite andra mammor innan den lilla kommer! 

Ha en underbar Jul!

Grattis ts. hittar du ingen här så säg på BVC att du vill vara med i en mammagrupp. BVC brukar fixa mammagrupper för föräldrar med bebisar i ungefär samma ålder. Själv har jag fått barn nr 5. Han är 3 mån redan.
  • Malinfgr

Grattis vad kul! ????

Jag väntar också min första och bor i Stockholm. 27e april är det beräknat, och en tjej ???? Jag ha hittat en grupp på FB men vore kul att följas åt med någon som bor i samma stad. Hur går graviditet för dig än så länge?

Svar på tråden Gravida i Stockholm, BF April 2017