• Anonym (Emma)

Killar "smygtittar" på mina fötter - har du upplevt samma sak?

Ofta märker jag att killar spanar in mig i olika sammanhang. I kön till bion, på kaféet eller på busshållplatsen etc. Naturligtvis inte nåt ovanligt för många tjejer men i mitt fall märker jag att de ofta också tittar eller "smygtittar" på mina fötter. Som att de särskilt väljer att lägger fokus på dem. Så fort jag bär lite öppnare skor inomhus på vintern eller under sommarhalvåret så sker det.

Jag vill förtydliga att jag har en helt vanlig, kvinnlig klädstil och utmärker mig inte på nåt särskilt vis i övrigt. Är medellång har skostorlek 38 och är 24 år. Jag vårdar mitt yttre som de flesta andra och utstrålar inget särskilt mer än andra skulle jsg tro. Jag bär oftast bara diskret smink och ibland har jag målade naglar. Jag ser ganska bra ut men det är ju många som gör.

Nu undrar jag om det är någon annan tjej som också upplevt att killar/män i din omgivning iaktar dina vrister, fötter och tår med "särskilt intresse"? Som om de egentligen inte vill att någon ska se att de tittar men ändå gör det?

• Svar på tråden Killar "smygtittar" på mina fötter - har du upplevt samma sak?
  • Fantomas666

Hej TS !
    Kan du inte lägga upp bilder på dina fötter så ska vi svara på om de är fina.
    Jag gillar kvinnors välvårdade fötter.

• Fantomas666
    Sam Ståhl skrev 2023-02-25 09:39:51 följande:
    //

Min fot Glad Håll tillgodo...
    Mer bilder  gärna "bara" fötter
  • Anonym (Lina)

Hellre att de smygtittar på mina fötter än att de smygtittar på min bak.

• Pussan
    Anonym (Nina) skrev 2023-02-24 22:07:57 följande:
    Har kanske inte tänkt på att någon tittar på mina fötter, men har träffat killar som velat spruta på dem. Och helt ok för mig.
    Ja, det verkar vara om inte vanligt så i alla fall inte ovanligt. Jag tycker som du, det är helt ok. Gillar ju om de tycker att jag har fina fötter i mina höga klackar. Ibland vill de slicka fotsulorna och suga på tår, det är också fint, fast då får jag ju ta av skorna...
  • Fantomas666

Till anonyma nina.
    Eftersom killar gärna vill spruta på dom så har du nog fina fötter skulle jag tro.

• MrBundy
    Sam Ståhl skrev 2023-02-25 09:39:51 följande:
    //

Min fot Glad Håll tillgodo...
    Snyggt! Både nylon och skinnbrallor 👍🏻
  • LucasSlukas

Trevligt!
    Tycker du att det är obehagligt eller trivs du med uppmärksamheten?

• Sam Ståhl
    MrBundy skrev 2023-02-26 17:11:48 följande:
    Snyggt! Både nylon och skinnbralllor

Tack för komplimangen!

Jo precis, två favoriter, både skinn och nylon. Här kompletterat med en tredje favorit, högklackade pumps!

• Anonym (Ug)

Älskar att se en kvinna med välvårdade fina fötter och önskar att sommaren va längre så de inte bara är 2-3 månader om året man får se alla kvinnors fina fötter.

Har tom gått en del på stripp klubb under vintern för att få möjlighet att se kvinnors vackra fötter

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Urban)
    Anonym (Lina) skrev 2023-02-26 13:57:28 följande:

Hellre att de smygtittar på mina fötter än att de smygtittar på min bak.

Varför det?
    Om det är lika sexuellt för dem eftersom de tänder så pass på fötter.
    Älskar att titta stå bakom tjejer i rulltrappan och kolla in deras rumpor haha.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Killar "smygtittar" på mina fötter - har du upplevt samma sak?