• mamma1991

Han drar med barn och har kul

Hej

Alltså jag fattar inget.

Han och jag har det dåligt i äktenskapet ,tjafsar jämt.

Blev så förr någon dag sedan och sen dess är vi osams.

Idag drog han ensam med barnen till leklandet ,totalt igonorerar mig. Barnen fråga ska du också mamma med ?hans svar var nej bara ni och jag.

Jag hade sådan klump i magen ,tänk vad dum en vuxen människa kan vara ,dessutom en människa som en gång LJÖG att han älskade mig.

Hur kul är det och vara ensam hemma ?jag trodde jag skulle med men han sket i mig.

Imorgon är det nyår ,det kommer bli förstört också ,vad skulle ni gjort sitta hemma och kolla snett på varandra och ha tråkig nyår eller gå ut med vänner och ha kul ? Så får han stanna med ungarna

• Svar på tråden Han drar med barn och har kul
  • Alvina

Men ni får väl prata med varandra. Ett bra förhållande bygger på god kommunikation. Sätt er ner, bara du och han, och berätta för varandra hur ni känner och hur ni kan förbättra relationen.

• mamma1991
    Alvina skrev 2016-12-30 12:18:49 följande:

Men ni får väl prata med varandra. Ett bra förhållande bygger på god kommunikation. Sätt er ner, bara du och han, och berätta för varandra hur ni känner och hur ni kan förbättra relationen.

De har vi gjort men vi är osams jämt ,han hotar med skilsmässa hela tiden. Men detta var en rolig dag för barnen kan kunde väl ställa upp att båda åker för deras skull men han sket i mig som om jag vore bajspåse
  • zemer
    mamma1991 skrev 2016-12-30 12:22:09 följande:

De har vi gjort men vi är osams jämt ,han hotar med skilsmässa hela tiden. Men detta var en rolig dag för barnen kan kunde väl ställa upp att båda åker för deras skull men han sket i mig som om jag vore bajspåse

Kan ju också ha vart för barnens skull som han inte ville att du skulle följa med. Om han är arg och just nu inte vill umgås med dig så kunde det ju ha förstört mer för barnen. Han kanske bara ville ha en stund för sig själv och göra nått kul med barnen.

Se om du kan prata med honom senare när han kommer hem, när han haft en bra dag och kanske är på bättre humör.
  • Fru Ve

Att hela tiden hota med skilsmässa låter inte alls bra. I det läget ska man nog antingen skiljas på riktigt, eller söka hjälp så man får det bättre och slutar hota. Har ni det så pass dåligt så kanske han inte hade lust att ta dig med sig till leklandet? Ville du ens följa med?

• Joo3221414

Oj så synd om dig att barnens pappa vill ha egentid med barnen. Du tog säkert såååå stor skada av att vara barnlös en dag.

Klart nyårsafton blir förstörd med den inställningen. Du verkar vara en lätt människa att ha att göra med... Verkligen. Straffa partnern för att han vill ha egentid med barnen, perfekt.

• Froken Lokens

Han åkte iväg med barnen så du fick en barnfri dag, och det var fel? Hade det varit bättre om ni åkt iväg hela familjen och tjurigheten förstört stämningen för barnen?

• Dixie

Låter ju inte kul att ni har ett dåligt förhållande

- men att slippa en dag på ett lekland hade jag sett som en välsignelse!!

• fluu
    Dixie skrev 2016-12-30 18:07:12 följande:
    Låter ju inte kul att ni har ett dåligt förhållande
    - men att slippa en dag på ett lekland hade jag sett som en välsignelse!!
    Exakt! Jag får lite panikångest bara av tanken på Leos.... Drömmer
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • mamma1991

Fyfqn va tjuriga ni är.

Alltså ja tog på mig och sminkade och hade ju trott ja skulle med vilket jag gör alltid.

Helt plötsligt tar han barnen och stänger dörren utan att säga något ,jag vart ju typ chockad.

Han pratar inte ens med mig inte ett ord,ignorerar

Så ja tänker inte sitta hemma och kolla på tv i varsit hörn för att han hatar mig och vill separera jämt

• Dixie

Är vi tjuriga?!

Medan du och din man inte ens pratar med varandra......

men jag förstår inte riktigt - du menar alltså att fram tills för några dagar hade ni ett harmoniskt äktenskap, med blev osams och kan nu inte ens prata med varandra?! Låter ju som tonårsfasoner....

• mamma1991
    Dixie skrev 2016-12-30 22:14:43 följande:

Är vi tjuriga?!

Medan du och din man inte ens pratar med varandra......

men jag förstår inte riktigt - du menar alltså att fram tills för några dagar hade ni ett harmoniskt äktenskap, med blev osams och kan nu inte ens prata med varandra?! Låter ju som tonårsfasoner....

Ja alltså vi har haft bråk ,så vi pratade vardagliga saker

Men han vägrar bli sams igen.... så han undviker mig.

Men förra helgen va vi ute med barn tillsammans så de är konstigt om ni förstår förra va de okej denna inte

Helt förvirrande
Svar på tråden Han drar med barn och har kul