• Naatish

råd och tips! Blödningar

Hejsan. Det är Så att jag hade ägglossning enligt stickor den 23 december. Igår ( exakt en vecka efter) kände jag hugg o stickningar och 5-10 minuter efter känns de blött i trosan och det var blod.. men det var brunt blod men färskt rinnande blod. Nu har de fortsatt fram till idag med brunt blod men "färskt". Inga klumpar och det är inte jätte mycket men jag måste fortfarande skydda mig. Det är lika mycket som i början/slutet av en mens, den mängden. Ska inte ha min mens förrän om exakt en vecka..

Någon som haft liknande eller är de någon som vet vad de kan vara ? Minkar är nidblödning men det känns som det är för mycket blod samt brunt, tidigt missfall, men undrar om de kan komma så tidigt som en veckaninnan mensen?, och sista är : är de för tidig mens?

• Svar på tråden råd och tips! Blödningar
  • Lady K

Låter väldigt likt det jag hade under tre dagar äl+9 till äl+11. Också en vecka innan bim, hade långa cykler. Kom brunröda kraftiga flytningar plus fick på pappret när jag torkade mig efter toabesök. Upphörde sedan helt och en vecka senare plussade jag! Är nu i v. 11. Så för mig var det nog definitivt en nidblödning. Håller tummarna för att det är det för dig också! Lycka till!

• JenssenLova

Jag är på ÄL+8 idag och har ca 5 dagar till BIM. Igårkväll fick jag en liten liten fläck med brunt/ljusrosa på mitt papper, det avtog och hade samma idag på morgonen. Dock inget mörkt blod eller klumpar. Mer som en flytning.

Fick också ett hugg/tryck idag på EM från höger sida. Brukar inte ha mellanblödninga men vågar inte ta ut något i förskott. Har testat negativt igår morse och idag på morgonen, förvisso väldigt tidigt att testa men man har ju ingen karaktär :D

• Naatish
    Lady K skrev 2016-12-30 15:19:42 följande:

Låter väldigt likt det jag hade under tre dagar äl+9 till äl+11. Också en vecka innan bim, hade långa cykler. Kom brunröda kraftiga flytningar plus fick på pappret när jag torkade mig efter toabesök. Upphörde sedan helt och en vecka senare plussade jag! Är nu i v. 11. Så för mig var det nog definitivt en nidblödning. Håller tummarna för att det är det för dig också! Lycka till!

Vad roligt Grattis !!! Jag hoppas verkligen detta är en nidblödning för jag har ju läst att VISSA har haft brun nidis och vissa har rosa samt att vissa har en droppe medans andra har i flera dagar. Tycker bara det är så skumt att jag fick ett hugg och sen kom blodet. Jag hoppas verkligen men vi får se om drygt en vecka!!
  • Naatish
    JenssenLova skrev 2016-12-30 15:49:13 följande:

Jag är på ÄL+8 idag och har ca 5 dagar till BIM. Igårkväll fick jag en liten liten fläck med brunt/ljusrosa på mitt papper, det avtog och hade samma idag på morgonen. Dock inget mörkt blod eller klumpar. Mer som en flytning.

Fick också ett hugg/tryck idag på EM från höger sida. Brukar inte ha mellanblödninga men vågar inte ta ut något i förskott. Har testat negativt igår morse och idag på morgonen, förvisso väldigt tidigt att testa men man har ju ingen karaktär :D

Ja det är lite tidigt men man kan ju inte hålla sig!! Jag hoppas och håller tummarna och uppdatera när du vet ! :D
  • JessK

Så vart det för mig denna månaden. En miniblödning i en dag å lite rosa dagen där på. En vecka innan beräknad mens. Min mens är alltid punktlig, men nu kom den en vecka för tidigt och höll på i en dag. så gjorde ett gravtest igår på dagen då mensen skulle kommit. Men negativt! Det värsta är att jag är så svullen om magen. Å det blir jag en vecka innan mens. Å går alltid över efter den. Men nu har jag vart svullen i 2veckor. Kan d va så att jag testade för tidigt eller spelar kroppen mig ett redigt spratt?!

• Naatish

Det är nog så att du testat för tidigt. För om din mens är beräknad om en vecka är de för tidigt. Testa på den beräknade mensdagen! Vet att de e svårt att hålla sig men de e värt de

• JessK
    Naatish skrev 2017-01-23 17:32:06 följande:

Det är nog så att du testat för tidigt. För om din mens är beräknad om en vecka är de för tidigt. Testa på den beräknade mensdagen! Vet att de e svårt att hålla sig men de e värt de

Jag kanSke var otydlig. Jag testade på bim. Men var negativt. Veckan innan bim fick jag en blödning i en dag. Men inget mer. Så vart allt jag fick till mens om d var d. Skulle haft min mens denna helgen som var. Men fick en mini blödning förra helgen.
Svar på tråden råd och tips! Blödningar