Vad krävs?
Hej alihopa, för ungefär ett år sedan ringde jag till Gyn och frågade vad jag och min sambo skulle göra vi hade då haft oskyddad sex i två år och försökt få barn i ett år, hon svarade att man måste vara minst 21 år och ha försökt i två år.
Okej jag höll ut men inget barn blev, nu för en vecka sedan ringde jag igen, fick pata med en barnmorska, jag sa att jag är 21 år nu och vi har försökt i två år och jag har slutat med p piller för tre år sedan. Då säger hon att jag har en månad kvar till 21 men att man egentligen måste vara 23 år. Sedan ska man helst ha försökt aktivt i tre år.
Vad är det flr skitsnack? Är sjukt less på att inte få hjälp över huvudtaget.
Är det någon som vet en sida där jag kan skriva ut regler om vilka som ska få hjälp och vad som krävs så jag kan trycka upp det under näsan på dom *irro*
Tror ni att jag har blivit för överviktig nu? Jag har varit lite deppig över det här och stressad, just när jag har eget och så nu väger jag ca 79 kilo och är 175 lång? Förut vägde jag ca 68 kilo, cirka två år sedan.
Vad tror ni?! Vore gulligt om någon skulle veta vem som har rätt....
En väldigt ledsen och besviken tjej, iblandönskar jag verkligen att jag vore äldre än vad jag är då skulle man bli tagen på allvar ialla fall.