• Anonym (TS)

    Min fru ertappade mig med en annan man

    Jag är en man och har en hemlig relation med en annan man. Jag är dock gift med en kvinna. Hon vet inte om att jag är bisexuell och att jag har en hemlig relation med en man.

    I måndags åkte hon till jobbet. Jag tog då hem min älskare. Vi vaxade varandras rumpor i badrummet och efter varningen slickade jag hans rumpa medan han stod upp. Min fru kom hem under lunch men vi hörde inte eftersom vi hade musik i badrummet. Hon ertappade oss. Jag sa til henne att det bara var en kompis och att vi hjälptes åt att vaxa varandra. Hon frågade varför jag hade tungan i hans rumpa om det nu bara är en kompis som jag hjälper vaxa kroppen. Jag sa att jag inte slickade, utan jag råkade bara ramla med ansikten in i hans rumpa.

    Hon trodde på det, men hon är fortfarande misstänksam mot mig. Hon vill exempelvis inte vara så social och jag märker att hon är sur.

    Jag vill rädda mitt äktenskap. Hur ska jag göra för att rädda mitt äktenskap?

  • Svar på tråden Min fru ertappade mig med en annan man
  • Anonym (Y)

    Vad bra att du kan inte fortsätta bedra stackars kvinnan.

    ( det är oviktigt om du är otrogen med män eller kvinnor )

  • Anonym (Haha)

    Nu har jag svårt att tro att detta är sant.. då ingen kan vara så dum att man tror på din "förklaring".

    Men för sakens skull.. Vill du rädda ditt äktenskap så dumpar du din älskare, berättar sanningen för din fru, och sen gör du allt du kan för att få henne att förlåta dig och lita på dig igen. Sen gör du aldrig nått sånt igen. Ett äktenskap byggt på en lögn är dömt att misslyckas.

  • Anonym (TS)
    Anonym (Y) skrev 2017-01-05 10:57:31 följande:

    Vad bra att du kan inte fortsätta bedra stackars kvinnan.

    ( det är oviktigt om du är otrogen med män eller kvinnor )


    Det är inte lika mycket otrohet om man är med en person av samma kön. Hade jag varit med en kvinna så är det stor otroget. Nu när jag var med en man så blir det liten otrohet eftersom hon inte borde kunna uppleva konkurrens med en man.
  • Anonym (TS)
    Anonym (Haha) skrev 2017-01-05 11:06:39 följande:

    Nu har jag svårt att tro att detta är sant.. då ingen kan vara så dum att man tror på din "förklaring".

    Men för sakens skull.. Vill du rädda ditt äktenskap så dumpar du din älskare, berättar sanningen för din fru, och sen gör du allt du kan för att få henne att förlåta dig och lita på dig igen. Sen gör du aldrig nått sånt igen. Ett äktenskap byggt på en lögn är dömt att misslyckas.


    Det är inte säkert hon tror på min lögn eftersom hon fortfarande är misstänksam och sur och vill inte vara så social mot mig.
  • Anonym (Äsch)
    Anonym (Mila) skrev 2017-01-05 10:57:39 följande:

    Hahahahaha ja dör så kul! Bra skrivet!


    Hmm nja... jag ger det faktiskt bara en 2 av 10... Dålig fantasi, mediokert språk...


    Kunde definitivt vara roligare och bättre skrivet. Men som första försök till Novell så kan det kanske funka. Har läst sämre på sexnovell och Darkside... 

  • Anonym (Äsch)
    Anonym (TS) skrev 2017-01-05 11:07:14 följande:
    Det är inte lika mycket otrohet om man är med en person av samma kön. Hade jag varit med en kvinna så är det stor otroget. Nu när jag var med en man så blir det liten otrohet eftersom hon inte borde kunna uppleva konkurrens med en man.

    Om vi nu skall ponera att det du skriver är sant.


    Jo det är PRECIS lika mycket otrohet om du är med en man som om du är med en kvinna. För du har varit med en annan person istället för din fru. Könet spelar ingen roll. För mig hade du varit död i vilket fall som helst. Sveket är det samma!

    Kan du inte leva utan sex med män får helt enkelt prata med henne och se om hon går med på att du ibland ligger med män. 

  • Anonym (Liv)

    Ofta! Så du va uttråkad och gjorde en fejktråd, kul!

  • Anonym (Y)
    Anonym (Y) skrev 2017-01-05 10:57:31 följande:

    Vad bra att du kan inte fortsätta bedra stackars kvinnan.

    ( det är oviktigt om du är otrogen med män eller kvinnor )


    Vad gäller när du knullar getter och hobbits?
  • taquine

    Gäääsp... faketrådarna på detta forum blir bara tråkigare , tråkigare och ännu tråkigare.


    Goodness me
  • Anonym (TS)
    Anonym (Y) skrev 2017-01-05 11:24:18 följande:

    Vad gäller när du knullar getter och hobbits?


    Jag skulle inte se det som otrohet, det är som att runka
Svar på tråden Min fru ertappade mig med en annan man