Råkade ha lite sex och min fru vill skiljas
Jag är omskakad ich chockad.
Jag älskar min fru. Jag har gjort allt för henne. Ända sedan jag träffade henne skämde jag bort henne men saker och kärlek. Jag har varit världens bästa, och alla har sagt att jag verkligen är en underbar man. Fråga mina vänner om ni inte tror mig.
På senaste tiden har hon inte velat ha sex. Jag har försökt prata med henne om detta men hon verkade inte vilja ändå. Så jag har nu ibland råkat ha lite sex med andra kvinnor men inte varit otrogen, utan mest för att egentligen FANTISERA om att det är min det är min fru jag har sex med. Jag hade även sex för att förstå och få en bättre inblick i varför hon inte kan ha sex med mig. Man kan säga att jag själsligt hade sex med min fru.
När min fru ertappade mig så har hon nu bestämt dig för att vilja skiljas. Jag vägrar. Jag har satt ner foten och sagt att det inte blir någon skiljsmässa. Hade jag varit otrogen så hade jag förstått att hon ville skiljas men detta var ingen otrohet. Jag tänkte som sagt på henne och fantiserade att jag var med henne och dessutom hade jag fog i och med att jag ville forska i varför hon inte kunde ha sex med mig. Jag älskar henne och det lovar jag. Ni kan fråga vem ni vill av mina vänner. Jag skulle aldrig göra något illa mot henne.
Snälla vad ska jag göra? Hon får inte bara kräva skiljsmässa bara sådär.