• Anonym (Fel)

Råkade ha lite sex och min fru vill skiljas

Jag är omskakad ich chockad.

Jag älskar min fru. Jag har gjort allt för henne. Ända sedan jag träffade henne skämde jag bort henne men saker och kärlek. Jag har varit världens bästa, och alla har sagt att jag verkligen är en underbar man. Fråga mina vänner om ni inte tror mig.

På senaste tiden har hon inte velat ha sex. Jag har försökt prata med henne om detta men hon verkade inte vilja ändå. Så jag har nu ibland råkat ha lite sex med andra kvinnor men inte varit otrogen, utan mest för att egentligen FANTISERA om att det är min det är min fru jag har sex med. Jag hade även sex för att förstå och få en bättre inblick i varför hon inte kan ha sex med mig. Man kan säga att jag själsligt hade sex med min fru.

När min fru ertappade mig så har hon nu bestämt dig för att vilja skiljas. Jag vägrar. Jag har satt ner foten och sagt att det inte blir någon skiljsmässa. Hade jag varit otrogen så hade jag förstått att hon ville skiljas men detta var ingen otrohet. Jag tänkte som sagt på henne och fantiserade att jag var med henne och dessutom hade jag fog i och med att jag ville forska i varför hon inte kunde ha sex med mig. Jag älskar henne och det lovar jag. Ni kan fråga vem ni vill av mina vänner. Jag skulle aldrig göra något illa mot henne.

Snälla vad ska jag göra? Hon får inte bara kräva skiljsmässa bara sådär.

• Svar på tråden Råkade ha lite sex och min fru vill skiljas
  • fröken88

Va?! Trolltråd. Ingen kan väl på allvar tro att ha sex med andra om om man är i en monogam relation inte är otrohet.

• äldreochklokare

haha, fredagstråd :) 

varför ville hon inte ha sex med dig från början undrar jag?

Forskning, hahaha, roligt!

• Kdb10474

Wow! Alltså man råkar inte bara ha sex med någon annan, eller menar du att du såg en snygg kvinna på ett nakenbad och sedan halkade på ett bananskal och råkade penetrera henne? Om inte så var det ett högst medvetet val från din sida och de flesta skulle nog bedömda detta som otrohet. Spelar det verkligen någon roll att du har varit "världens bästa"? Du ligger med andra kvinnor och har svikit din fru något enormt. Oavsett hur er historia ser ut har du ju betett dig som ett svin och det är inte så konstigt att hon vill ha skilsmässa. Tror inte det spelar nån roll att du "har satt ner foten", hon kommer att lämna dig pga av otrohet och framför allt för att du inte tar ansvar för DINA handlingar.

• zemer

Jo hon kan visst bara begära skilsomässa så där. Även om du sätter ner foten så kan hon skilja sig. Det tar 6 månader att få igenom men hon behöver inte din tillåtelse. Och ja självklart var du otrogen.

• Bananen

Hej!

Ge mig kontaktuppgifter till dina vänner så kan jag fråga dina vänner om du är en underbar man.

Det blir alltid värre framåt natten
  • A10 Thunderbolt

Du bör fråga dig 2 saker. För det första bör du fundera om din fru är otrogen mot dig. Hon verkar inte bli ledsen och mest sur över att ha blivit brädad. Problemet jag ser i hennes beteende är alarmerande. Hon verkar inte vilja ha sex med dig ? Tänk efter....Kanske knullar hon med andra killar redan och får sitt redan. Det här kan vara bra för ert förhållande tror jag. Hon tar dig förgivet och gissar jag så sitter hon i mysbyxor framför tvn varje kväll med mobilen men klär upp sig och sminkar sig på jobbet. VARNING !!

Hur som hellst så har du nog tagit lite för mkt frihet också....min fru verkar vara sexuell men liter av arbetstress och hade tidigare en period av tråkig u sängen men nu är det på väg tillbaka. Klart att du känner att att hon snor din värdefulla tid men du måste förklara för henne att hon sårat dig och hon är delaktig i detta. Det faktum att du nu redan tagit initiativet att ha sex vid sidan om kan faktiskt ses som ett ärligt försök av dig att slippa lägga skulden på henne för att hon snor din tid. Skärp dig bättra dig ändra dig var mer trogen sätt press på henne och förklara att hon måste vara delaktig i förhålkandet. Och sista grejen....har ni inte bråkat om sex tidigare så börja med det. Man måste varna son partner fler än 1 ggr. Gärna 20 ggr under 1 års tid.....men jag vet hur det känns. Det är också viktigt att du jobvar på att hämma dig. Tänk om hon blir svartsjuk på riktigt ?? Då måste du välja bort dina egna nöjen lite också....läs upp detta för henne ikväll. Sen ber du henne ge dig en avsugning( tvätta dig innan ) säger hon nej kan hon rimligen inte förstå hur hur det påverkar dig att inte få någon närhet. En sådan handling är egentligen inte särskilt svår och du behöver inte trycka ner den i halsen på henne. Kärlek är ibland rent fysisk. Man behöver ibland fysisk bekräftelse av sin fru. Hon kan ge dig detta en gång så lovar jag att du av bara farten kommer vilja vara mer trogen. För oss män är det inte som för kvinnor...det är mer massage. Lite närhet. Inget annat. Älskar hon inte dig eller inte förstår dig kommer hon att säga nått i stil med " Så nu är plötsligt felet mitt ? Ska jag behöva ta det här ? Det finns andra killar "

En kille däremot har all anledning att vara på sin vakt mot otrogna kvinnor de har ett helt annat djupt känsloregister investerade i affärer och tyder på svårt missnöje från deras sida. Du är ju helt jlart nöjd med din fru.

Svar på tråden Råkade ha lite sex och min fru vill skiljas