Kvinnor som är vegetarianer är falska
kvinnor som är vegetarianer är falska dubbelmoraler. Det bara gamla kvinnor som är över 45 år som inte är falska när de är vegetarianer.
Kvinnor, ni suger ju männens snoppar. En snopp är KÖTT!!! Det betyder att ni lika gärna skulle kunna suga på en fläskkotlett om ni ändå kan suga snopp? Men det skulle ni ju minsann inte göra...för ni är ju vegetarianer. Så falskt. Detta gäller även ni vegetarianens kvinnor som är böginor och slickar framstjärten på andra kvinnor-är det även okej för er att ni slickar fläskkotletter? Egentligen riktat till män också som slickar kvinnors framstjärtar.
Om ni inte ser likheten, ja då kan jag kalla er kannibaler.
Vadå...så bara för det är SYND om djuren, tror ni det är mindre synd om människor?
Kvinnor som är över 45 år ungefär berörs inte av detta eftersom jag tror inte ni har sex och sånt, jag vet inte men tror inte ni kanske har det för man är gammal o så. Min mamma är 50 år och hon skulle aldrig ha sex faktiskt med min pappa, hon skulle aldrig göra så mot oss som är deras barn.
Det tänkte ni inte på va? Era så kallade vegetarianer!
Ni som inte suger snoppar eller slickar framstjärt är äkta vegetarianer.
Jag är SERIÖS med min tråd. Ni behöver inte hålla på och hacka på att man hela jävla tiden trollar. Jag får tycka vad jag vill om frågan faktiskt. Och detta är mkn åsikt!