• Anonym (Strapad.av.frun)

Bisexuell och förstående fru!

Har efter många års förnekelse för mej själv äntligen erkänt mej bisexuell för frugan.

Då hon är en öppensinnad kvinna så tog hon det på ett bra sätt. Så nu har vi införskaffat en strap som används då och då. Men suget efter en äkta kuk finns ju där också, och hon resonerar som så att hon inte kan uppfylla det, men hon är villig att låta mej få en manlig älskare! Och tanken lockar mej, mens andra tanken skriker otrohet.

Så visst det är väl sunt, och jag kan tänka mej att ha en sexuell relation med en annan man, men då ska det kännas 100% rätt för båda!

Så hur har ni andra par gjort i liknande situationer?

Att ta in en tredje man som i trekant är inte aktuellt.

En fundering jag har är att köpa en kukbur (CB6000) och ha på mej när jag träffar en annan. För då vill jag bara suga kuk och få ta emot kuk. Så med kukbur sparar jag den till frugan ?!

Och om jag kommer till skott med en annan man så är jag villig att ge frugan ett "frikort" i framtiden om hon vill prova något. (Även hon är bisexuell och jag har sagt att det är ok att ha en älskarinna, då jag legat borta mycket på jobb. Men hennes lust och intresse för det har inte funnits där)

Men återigen finns det någon i samma situation? Strapen funkar också fint då det visade sej att frugan tände på det

• Svar på tråden Bisexuell och förstående fru!
  • Delta226

Enligt mitt synsätt är otrohet när man bryter ett förtroende och går bakom ryggen på varandra. Har man en öppen dialog och sätter upp spelreglerna i relationen så är det inte otrohet så länge man håller sig inom dessa ramar.

Definitionen av galenskap är att göra samma sak igen och igen och förvänta sig andra resultat.

Sant. Men huvudet säger en sak, min kropp en annan sak. Dock kommer inget att ske om vi inte är 100% säker. Men längtan efter att få vara någons kukslyna, få kliva undan rollen som familjefar. Stänga in kuken i bur och dra på mej ett par string. Och träffa en Alfa som utnyttjar mej så som jag längtar efter.

• Anonym (Less)
    Anonym (anti-gay) skrev 2017-01-06 11:25:03 följande:

Det är fel att vara otrogen, fattar du inte det din jävla bög!

Ja men nu är TS inte otrogen. Brukar inte du bli avstängd förresten? Skaffar du nya användare då så du kan fortsätta sprida din dynga på fl? Du måste ha ett menkngslöst liv, jag beklagar.
    Anonym (anti-gay) skrev 2017-01-06 11:25:03 följande:

Det är fel att vara otrogen, fattar du inte det din jävla bög!

Jag kan stolt erkänna att jag tar emot kuk lika gärna som jag älskar med min fru lika gärna som hon tyckte om att slicka fitta. Och ibland är hon lika otrogen som mej när hon sitter spetsad på min bästa kompis kuk och samtidigt ligger jag på andra kanten av sängen med mitt ansikte och slickar min bästa kompis frus fitta. Nu fick du något mer att förfära dej över!

Och vem vet, träffas vi så kanske jag blir så tänd på dej att jag vill suga din kuk styv innan jag rider den ????
  • Anonym (usch, bögfasoner..)
    Anonym (Strapad.av.frun) skrev 2017-01-06 12:16:46 följande:
    Jag kan stolt erkänna att jag tar emot kuk lika gärna som jag älskar med min fru lika gärna som hon tyckte om att slicka fitta. Och ibland är hon lika otrogen som mej när hon sitter spetsad på min bästa kompis kuk och samtidigt ligger jag på andra kanten av sängen med mitt ansikte och slickar min bästa kompis frus fitta. Nu fick du något mer att förfära dej över!

Och vem vet, träffas vi så kanske jag blir så tänd på dej att jag vill suga din kuk styv innan jag rider den ????
    Tvivlar starkt på att du skulle säga framför din familj eller vänner att du gärna tar emot kuk, haha!
    Anonym (usch, bögfasoner..) skrev 2017-01-06 13:12:30 följande:

Tvivlar starkt på att du skulle säga framför din familj eller vänner att du gärna tar emot kuk, haha!

Dom som behöver veta vet.
Svar på tråden Bisexuell och förstående fru!