• Anonym (Lolita)

Killen jag träffar gör aldrig slut med sin tjej

Har träffat en kille jag klickar med på alla nivåer ett tag. Jag är jätteattraherad av honom och han av mig. Vi planerar att gifta oss i framtiden.

Han har också en flickvän!

Jag är lång, smal och vältränad och hon är kompakt, jättebred röv, inga bröst och massa acne-ärr.

Mustasch med.

Jag är så j-a mycket snyggare!! Okej, utseendet är inte allt men han säger att hon är helt dum i huvet, krävande, hysterisk, asjobbig, sjuk i huvet osv.

Så varför gör han aldrig slut med henne så vi kan flytta ihop?

Han skickade det här till mig imorse: "Jag längtar efter din underbara kropp, drömde att jag kn-llade dig hela natten. Måste få träffa dig snart. Puss mitt rådjur"

Vad menar han med det??

Ibland tänker jag att jag ska berätta allt för henne så att hon gör slut eller han tvingas stå för sitt dubbelliv och väljer!

Fast rädd för att han blir arg på mig då :(

• Svar på tråden Killen jag träffar gör aldrig slut med sin tjej
  • Anonym (Louise)

Ehm är detta på riktigt.....

Haha alltså lite dissande måste det ju kännas om han väljer och fortsätta med sin enligt dig fula brud.

Han använder väl dig just för kk. Tror tyvärr du kan släppa dessa bröllopsdrömmar och hoppa hur din lilla drömbubbla.

Varför ens inleda en relation som bottnar i otrohet.

Vem vill ens vara med en sån kille. Med största sannolikhet kommer han nog fortsätta på i samma takt och bli inte förvånad om inte du är enda bruden.

Han säger väl vad du vill höra som han gör med sin flickvän.

Måste ge cred till killen att han kan bete sig så här men fortfarande får behålla kakan och äta utav den.

Tror den enda du gör en tjänst och berätta för är isf tjejen oavsett hur vidrig hon är.

Du e nog just bara ett kk vid sidan av många...

• Anonym (Lolita)
    Anonym (Louise) skrev 2017-01-08 20:19:44 följande:

Ehm är detta på riktigt.....

Haha alltså lite dissande måste det ju kännas om han väljer och fortsätta med sin enligt dig fula brud.

Han använder väl dig just för kk. Tror tyvärr du kan släppa dessa bröllopsdrömmar och hoppa hur din lilla drömbubbla.

Varför ens inleda en relation som bottnar i otrohet.

Vem vill ens vara med en sån kille. Med största sannolikhet kommer han nog fortsätta på i samma takt och bli inte förvånad om inte du är enda bruden.

Han säger väl vad du vill höra som han gör med sin flickvän.

Måste ge cred till killen att han kan bete sig så här men fortfarande får behålla kakan och äta utav den.

Tror den enda du gör en tjänst och berätta för är isf tjejen oavsett hur vidrig hon är.

Du e nog just bara ett kk vid sidan av många...

Nej det är på låtsas.

Det är ju exakt det jag undrar med. Det är inte HAN som SÄGER att hon är ful (vi har aldrig pratat om hennes utseende, han säger bara att jag är den sexigaste han varit med) men jag har sett henne med egna ögon och blev chockad att han valt henne till flickvän med det utseendet.

Fattar inte varför han skulle ha fler tjejer än mig och henne, har inte sett några tecken på det.

Varför inleda, alltså som sagt är jag jätteattraherad av honom och skiter i att han har tjej, iallafall i början. Nu vill jag ju att vi ska vara ett par officiellt för att vi trivs så bra ihop och pratar om framtid osv.

Hoppas inte du har rätt i att jag bara är kk. Det ser nog ut så när jag berättar men kemin vi har säger nåt annat.
  • Alexander Bergbacka

Om detta, mot förmodan, är på riktigt så är det troligtvis så att han inte riktigt är lika inne på ett långsiktigt förhållande som du är.

Han är mycket troligen en skithög som utnyttjar dina känslor. Bryt omedelbart.

• Anonym (Louise)
    Anonym (Lolita) skrev 2017-01-08 20:25:45 följande:

Nej det är på låtsas.

Det är ju exakt det jag undrar med. Det är inte HAN som SÄGER att hon är ful (vi har aldrig pratat om hennes utseende, han säger bara att jag är den sexigaste han varit med) men jag har sett henne med egna ögon och blev chockad att han valt henne till flickvän med det utseendet.

Fattar inte varför han skulle ha fler tjejer än mig och henne, har inte sett några tecken på det.

Varför inleda, alltså som sagt är jag jätteattraherad av honom och skiter i att han har tjej, iallafall i början. Nu vill jag ju att vi ska vara ett par officiellt för att vi trivs så bra ihop och pratar om framtid osv.

Hoppas inte du har rätt i att jag bara är kk. Det ser nog ut så när jag berättar men kemin vi har säger nåt annat.

Igen han säger nog det du vill höra. Om han ljuger/går bakom ryggen på sin tjej gör han nog det med största sannolikhet med dig med.

Det är väl behändigt att ha dig där när suget finns.

Om ni nu har det så underbart skulle du inte sitta här och undra varför han inte lämnar sin tjej.

Då hade han nog redan gjort det för längesen å varit med dig och enbart dig.

Tips skit i honom och hitta någon som är där för dig och enbart dig och som är singel.
  • Anonym (Jaja)

Är hon gravid så han inte "får" kn*lla med henne för tillfället och därav använder dig?!

Du är snart glömd - garanterat!

• Anonym (Lolita)

Men alltså svarar ni så bittert för att ni tänker objektivt eller för att ni identifierat er med flickvännen? Bara objektiva svar hjälper ju mig. Hon kanske är gravid, vad vet jag..

• Anonym (X)

Vad tror du att vi ska svara utifrån din trådstart?
    DU tycker att hans flickvän är "asful".
    DU tycker att du är snyggare.
    DU tycker att han borde lämna henne.
    Att han fortfarande väljer sin flickvän före dig, betyder att han antagligen vill leva med henne och inte med dig! Kanske dags att fatta budskapet?!

• Anonym (Louise)
    Anonym (Lolita) skrev 2017-01-08 20:37:17 följande:

Men alltså svarar ni så bittert för att ni tänker objektivt eller för att ni identifierat er med flickvännen? Bara objektiva svar hjälper ju mig. Hon kanske är gravid, vad vet jag..

Tror mer att människor mer är häpna över att du köper hans skitsnack och tror att han är mr right för dig.

Vad vill du höra egentligen?

Han utnyttjar ju antagligen dig och du låter honom.

Sen blir du frustrerad och hotar med att berätta allt.

Tror inte det tyvärr ändrar situationen för dig utan mer kanske för hans flickvän.
  • Anonym (Jaja)
    Anonym (Lolita) skrev 2017-01-08 20:37:17 följande:

Svarar efter hur det brukar se ut i otrohetshistorier och denna är inte något undantag!
    Han lämnar inte sin flickvän eftersom han inte VILL lämna flickvännen!
    Dig ljuger han för eftersom du går på det och är lätt att få i säng med taffliga lögner!
    Punkt!
  • Inchthing

Hela grejen låter som att du lever i ett luftslott nu och litar på allt han säger...men jag kan ha fel ;)

• Anonym (Lolita)
    Anonym (X) skrev 2017-01-08 20:42:35 följande:

Vad tror du att vi ska svara utifrån din trådstart?

DU tycker att hans flickvän är "asful".

DU tycker att du är snyggare.

DU tycker att han borde lämna henne.

Att han fortfarande väljer sin flickvän före dig, betyder att han antagligen vill leva med henne och inte med dig! Kanske dags att fatta budskapet?!

Ja jag tycker inte en tjej med mustasch, fet röv och akneärr är snygg. Tror nog inte nån gör det, inte han heller.

Jag är smal och har magrutor, stora, fasta bröst och liknar Audrey Tatou enligt många så tror nog jag är snyggare än henne objektivt sett.

Om han älskade henne skulle han väl inte ha romantiska dejter med mig???

Vadå väljer henne FÖRE mig?! Han träffar ju mig bakom hennes rygg och vi har oskyddat sex. Undrar om hon skulle va så nöjd och se det som att han prioriterade henne om jag berättade.
  • Inchthing
    Anonym (Lolita) skrev 2017-01-08 20:50:29 följande:
    Ja jag tycker inte en tjej med mustasch, fet röv och akneärr är snygg. Tror nog inte nån gör det, inte han heller.

Jag är smal och har magrutor, stora, fasta bröst och liknar Audrey Tatou enligt många så tror nog jag är snyggare än henne objektivt sett.

Vadå väljer henne FÖRE mig?! Han träffar ju mig bakom hennes rygg och vi har oskyddat sex. Undrar om hon skulle va så nöjd och se det som att han prioriterade henne om jag berättade.
    Haha seriöst lägg ner nu...
  • Anonym (disa)

Det enda som betyder någonting är att killen uppenbarligen är lögnare och illojal. Vilket innebär att du inte kan lita på ett ord av det han säger. Och att han uppenbarligen vill vara tillsammans med sin tjej trots att hon är ful. Han väljer att vara med henne.

Du har ingenting att hämta där. Det kommer bara sluta med väntan och brustet hjärta för din del.

• Alexander Bergbacka
    Anonym (Lolita) skrev 2017-01-08 20:50:29 följande:

Ja, du milde tid, detta om något bekräftar ju att den här tråden är fejk, hahahaha
  • Anonym (z)

Han vill uppenbarligen inte lämna sin flickvän. Även om du tycker att hon är "ful" så behöver ju inte han göra det. Han kanske gillar lite mer bastanta tjejer. Sen är ju personlighet något som många gånger vinner över utseende.

Jag kan dock inte förstår hur du inte förstår att han enbart leker med dig, hade du varit hans själsfrände hade han lämnat sin flickvän direkt för att bygga framtid med dig! Vad säger han när du påpekar att han ska lämna henne?

• Anonym (P)

Det är så det hela brukar gå till. Gör dig själv en tjänst och sluta hoppas, gå vidare och träffa någon som faktiskt vill vara med dig. 

• Smajley

Hur länge har han vart tillsammans med tjejen? Bor dom ihop? Han utnyttjar er båda skulle jag påstå.. Tycker du skall berätta för tjejen och så får han välja. Ingen av er förtjänar det här.

Svar på tråden Killen jag träffar gör aldrig slut med sin tjej